1

Onderwerp: Ervaringen mixen bouwhuis

Dit weekend naar de Makro geweest in Vianen, wilde gelijk funcakes
biscuitmix en cupcake mix en witte fondant meenemen, maar helaas hadden ze niets meer op voorraad.
  :s

Ben van plan nu bij bouwhuis te gaan bestellen.
Hebben jullie ervaring met deze mix, biscuit mix en cupcakes mix van Bouwhuis??
Ivm verzendkosten wil ik eigenlijk niet eerst een kilo kopen om het uit te proberen, maar gelijk wat meer.
Ben benieuwd of het vergelijk baar is met funcakes.

2

Re: Ervaringen mixen bouwhuis

Biscuitmix en cupcakemix weet ik niet durfde het niet aan

Banketbakkersroom wel geprobeerd MAAR vind die van funcakes stukken lekkerder!!!!!!!!!!!

groetjes

3

Ik lees even mee..
Ben ook benieuwd

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

4

heb alleen die van funcakes, en 1 keer bij de intratuin gekocht. Maar blijf toch bij funcakes

5

Dan ben ik wel benieuwd wat de ervaringen zijn van de bakmixen van de mensen die ze wel hebben gebruikt. Bij de zoekfunctie lees ik dat mensen ze in huis hebben en gaan gebruiken, maar niet hoe het bevallen is.
De gele banketbakkersroom van funcakes vind ik weer minder lekker dan de zakjes van d. oetker.

6

Ik kan het na het weekend vertellen. Ik heb hier 1 kg staan en ga van het weekend mee bakken

7

Nou, ben benieuwd.

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

8

ik ook wel!

groetjes, Vivian

wij hadden en hebben er nog een aantal in de winkel

de biscuitmix is er uit de verhoudingen zijn anders en de mensen wijken niet graag af, maar het bakt goed is nixs mis mee

de botercreme, icingmix en roommix en cupcakemix hebben we wel nog het handige is dat ze ineen emmer zitten en daardoor geen vocht probleem hebben

geld maakt niet gelukkig, maar ik ben niet teberoerd om het nog een kans te geven

10

Heb de mix uitgeprobeerd. Je moet wel even opletten want de verhoudingen zijn anders dan bij de meeste mixen. Je heb trouwens minder mix nodig per cm volgens de verpakking. Nu dacht ik eerst dat dit lag aan een andere hoogte bakblik. Ik heb echter de hoeveelheid op het pak aangehouden en het blik was na het bakken mooi gevuld. Het kapsel is erg stevig en mooi van kleur. Ik had daarnaast ook nog een kapsel van funcakes en bij deze brokkelde de zijkanten een beetje en bij die van bouwhuis niet. Ik vond het kapsel van bouwhuis er beter uit zien dan van funcakes. De smaak kan ik niet echt iets over zeggen want ik heb alleen wat kruimels geproefd, maar dat was niet vies. De taart is voor mijn collega's dinsdag dus dan kan ik wat meer over de smaak zeggen. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

11

biscuitmix staan idd iets andere verhoudingen op het emmertje. maar... ik had er niet eens bij nagedacht en de gewone verhoudingen aangehouden voor de taart. en dat kan dus ook gewoon.
emmertjes vind ik zelf superhandig! al is de 5 kilozak nu in de aanbieding...

cupcakemix is super! hele mooie platte cakejes krijg je ervan! en ze zijn nog lekker ook :)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=196934