Onderwerp: Vang die bal..... uhm taart!
Nou echt...wat was ik blij
toen ik "de Kever" van mijn collega met taart om de bocht zag rijden. De taart heeft het pand heelhuids verlaten... Van binnen en van buiten compleet gestutst met kitkat! Haha. Bij mijn collega thuis was die ook al bijna ingestort. Het koelkastschap had het begeven toen ze de taart erop had gezet
Maar gelukkig kan mijn collega goed vangen!
Poeh, het was best even zweten vanmorgen. Hoe relaxed ik begon zo gestressed was ik op het laatst. De afwerking was niet helemaal zo als ik wilde, maar ja, de tijd was een klein beetje op. Maar gelukkig vond de ontvangster 'm geweldig.
Ik wilde een stapeltaart maken van een ronde taart met daar boven op een voetbal t-shirt. Want Sam wordt 8 en houdt van voetbal. Ik had, positief als altijd
, van te voren uiteraard niet gemeten of alles wel paste. Dus toen ik de taarten ging plaatsen hingen de mouwen ineens gevaarlijk over de rand te bungelen. Dus de mouwen maar in een steiger van KitKat gezet en die dienen nu als waslijnpaal. (Ach ja je moet toch wat). Het was wel even peentjes zweten, maar hij is er. En stiekem was ik er toch wel blij mee. Shirtje is van de plaatselijke voetbalclub.
De vullingen: Bovenste: banketbakkersroom met jam
Onderste: lemon curd met citroenkwarktaartvulling
Nou hier de foto's. Helaas heb ik zo'n goed fototoestel die elk oneffenheidje en wat matige afwerking meepakt

Ik kan altijd nog bouwvakker worden, ik kan stutten als de beste

~ Neem je dromen mee de dag in ~