Onderwerp: Glowsticks voor popcakes gebruiken?
Ik heb een leuk idee voor een discofeest waar ik popcakes voor moet maken, i.p.v. een stokje een glowstick gebruiken, maar kan dat eigenlijk wel of is het giftig? Het is niet voor kinderen....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Glowsticks voor popcakes gebruiken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een leuk idee voor een discofeest waar ik popcakes voor moet maken, i.p.v. een stokje een glowstick gebruiken, maar kan dat eigenlijk wel of is het giftig? Het is niet voor kinderen....
Ook als het voor volwassenen is, is het giftig hoor
Ik zou het niet gebruiken. Die sticks zijn niet voedselveilig en als zo'n stick gaat lekken dan heb je een probleem.
Misschien is het een idee om je sticks zelf te kleuren? Met bv. Electric Colors van Americolor?
Ik zou het ook niet doen
wij deden ze ´vroegah´ op schoolfeesten altijd in ons mond.
dat werd op een gegeven moment verboden door de school omdat het spul erin hartstikke giftig is.
ja hoe kan het ook anders als het zo op licht...
Hier ging er eens een keertje eentje stuk.. zonder dat er aan gerommeld werd. Het spul had een heel gat in mijn tafelzeil gevreten.
Ik heb die dingen gelijk weggegooid... wat een rotspul is dat. Het idee vind ik overigens wel erg leuk.
Er zijn nu ook popsticks met hele vrolijke printjes. Heb er gister nog een mail over ontvangen, maar weet niet meer van wie. Grrr, ik ga even kijken of ik het nog gevonden krijg
Kikakeekies heeft die leuke stokjes
Er zijn nu ook popsticks met hele vrolijke printjes. Heb er gister nog een mail over ontvangen, maar weet niet meer van wie. Grrr, ik ga even kijken of ik het nog gevonden krijg
Yep, Taartenwinkeltje.nl. Ik kreeg de mail ook gisteren in mijn mailbox. Allemaal hardstikke leuke prints ...
vanessa1982 schreef:Er zijn nu ook popsticks met hele vrolijke printjes. Heb er gister nog een mail over ontvangen, maar weet niet meer van wie. Grrr, ik ga even kijken of ik het nog gevonden krijg
Yep, Taartenwinkeltje.nl. Ik kreeg de mail ook gisteren in mijn mailbox. Allemaal hardstikke leuke prints ...
Dat is hem inderdaad Sla beide adressen gelijk weer even op, want vond ze erg leuk!
taartwinkeltje..
zijn dat geen rietjes??
taartwinkeltje..
zijn dat geen rietjes??
Dat dacht ik dus ook
MamavanDean&Julian schreef:taartwinkeltje..
zijn dat geen rietjes??
Dat dacht ik dus ook
In de mail gisteren hadden ze het bewust over cakepops sticks. En dat staat ook zo op hun site. Dus dan mag je ervan uit gaan dat het juist geen rietjes zijn toch?
Ik heb ze gemaild om het eens te horen, dus wanneer ik reactie heb zet ik het wel hier neer
Ik heb rietjes.. die zijn echt precies zo.
De stokjes van kikakeekies zien er echt uit als de witte alleen gekleurde..
Ik zou voor een voedselveilige glow in the dark cupcake kiezen!
http://www.goradio.com/allin/trending/h … 4426304039
Die van kikakeekies zijn ook echte stokjes geen rietjes
taartwinkeltje..
zijn dat geen rietjes??
Ze verkopen ze wel als cakepop sticks.
Nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat het wel rietjes 'lijken", maar misschien steviger?
Iig ben ik ook blij met die andere site, ik was al een tijdje op zoek naar wat vrolijker sticks ipv van die saaie witte :-)
Dit is het antwoord dat ik heb ontvangen:
Je kunt ze inderdaad ook als rietje gebruiken! Ze zijn van een stevig papier, en is zo geperst dat het bijna op plastic lijkt, ze zijn dus wel iets dikker als die van Wilton, maar dit komt omdat ze hol zijn.
Ik denk dat ik ze binnenkort dus gewoon keer in huis haal om te proberen
Ik zou voor een voedselveilige glow in the dark cupcake kiezen!
Moet zeggen dat dit er ook wel gaaf uit ziet hoor. Lijkt erop dat ze gewoon neon kleurtjes gebruiken en dan een blacklight lamp aan zetten waardoor ze lekker fel eruit zien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Glowsticks voor popcakes gebruiken?