1

Onderwerp: Bruidstaart voor Mjammiemarjo op het forum.

Ik mocht een bruidstaart maken voor Marjolein(Mjammiemarjo op het forum).

Op 12 juni gingen ze trouwen, Marjolein was zwanger en uitgerekend op 12 juni 2012, maar ze hebben helaas na 21 weken zwangerschap afscheid moeten nemen van hun kindje.
Daarom wilde ze ergens op de taart graag ter nagedachtenis een blauw sterretje.

Ik had zo ongeveer de vrije hand in hoe de bruidstaart moest worden, hij moest in ieder geval wit worden en met kleurtjes, maar verder mocht ik me "uitleven".
Dat vond ik toch wel heel moeilijk en na wat zoeken naar voorbeelden die ik zelf mooi vond en dacht dat Marjolein het misschien ook mooi zou vinden is dit het resultaat:

http://i47.tinypic.com/2d12wli.jpg

http://i47.tinypic.com/2z58zfk.jpg

De vulling was voor de bovenste laag champagnecrème en aardbeienjam en voor de onderste laag bosvruchtencrème en aardbeienjam.

Het was heel spannend toen Marjolein de taart kwam halen, vindt ze 'm wel mooi? Maar gelukkig vond ze hem zo mooi dat ze er van moest huilen, toen kon mijn dag natuurlijk niet meer stuk!

Groetjes,
Michelle

2

Re: Bruidstaart voor Mjammiemarjo op het forum.

Het is een pracht taart. Lijk me ook moeilijk hoor, aan de ene kant een leuke dag en aan de andere kant één met een klein zwart randje.
Toch hoop ik dat ze hebben kunnen genieten van hun dag.

Gr Mirella

Whaaaa daar is 'ie!
Wat een geweldige taart..qua uiterlijk en qua smaak!

Voor mij was het ook best een beetje spannend; ik wilde niet teveel 'opleggen' en vertrouwde volledig op jouw kunnen.
Gelukkig heb je het onwijs goed aangevoeld.
De taart was nog mooier dan ik had gehoopt.

Ik had geen kleurtjes doorgegeven, maar het blauw was precies de kleur van het overhemd van 'mijn mannen' en het lint rond mijn boeket. Het paars was aanwezig in de stropdas...Deze taart 'hoorde' gewoon bij ons :)

Tot op de laatste kruimel opgegaan, hij was heerlijk (ook de vulling had ik aan Michelle overgelaten).

Nogmaals dankjewel, Michelle, mede door jouw bijdrage aan onze dag, kon 'ie niet meer stuk!

enne...foto's komen nog jouw kant op, hoor!

4

Hele mooie taart!  :thumb:

En Mjammiemarjo: nog van harte met je huwelijk!

5

wat een prachtige taart!!

En Marjolein, gefeliciteerd!!

Liefs, Zanoni

6

Heel mooi!

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

7

Mooi!! en gefeliciteerd marjolein!  :)

Groetjes Carolien

8

Gave taart en super reactie ook ;)

Enthousiaste groet, Maxime

9

MjammieMarjo schreef:

Whaaaa daar is 'ie!
Wat een geweldige taart..qua uiterlijk en qua smaak!

Voor mij was het ook best een beetje spannend; ik wilde niet teveel 'opleggen' en vertrouwde volledig op jouw kunnen.
Gelukkig heb je het onwijs goed aangevoeld.
De taart was nog mooier dan ik had gehoopt.

Ik had geen kleurtjes doorgegeven, maar het blauw was precies de kleur van het overhemd van 'mijn mannen' en het lint rond mijn boeket. Het paars was aanwezig in de stropdas...Deze taart 'hoorde' gewoon bij ons :)

Tot op de laatste kruimel opgegaan, hij was heerlijk (ook de vulling had ik aan Michelle overgelaten).

Nogmaals dankjewel, Michelle, mede door jouw bijdrage aan onze dag, kon 'ie niet meer stuk!

enne...foto's komen nog jouw kant op, hoor!

Marjolein, bedankt dat ik je bruidstaart mocht maken!
En bedankt voor je lieve reactie!

Groetjes,
Michelle

mooi hoor dikke pluim voor jou

11

wauw deze vind ik echt prachtig!

12

Mooie taart!!! K kan me voorstellen dat het moeilijk en emotioneel is om zo'n ster een mooie plek te geven. Maar is goed gelukt, subtiel maar een mooi plekje voor degene die er vanaf weten  :thumb:

En MjammieMarjo gefeliciteerd met je huwelijk!

13

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Groetjes,
Michelle