1

Onderwerp: botercreme van de mix als vulling??

Ik heb voor dit weekend een taartje nodig, maar wegens tijdgebrek moet ik hem vanavond al maken.. Normaal ben ik gek op monchou room als vulling, maar vanwege de houdbaarheid en een rit van 2,5 uur in de auto durf ik dat niet aan..

is de botercreme van de mix ook lekker als vulling? 2 laagjes dun en dan 1 laag vlaaifruit??

Ik heb ruzie met de zoekfunctie, dus vandaar even zo!

Re: botercreme van de mix als vulling??

Ja hoor die is prima! Iedereen die bij mij een taartje besteld met botercremevulling, daarvoor maak ik gewoon creme van de mix. Soms wat cacao erdoor, soms wat mango patidess erdoor. Mogelijkheden zijn eindeloos en super lekker!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

3

Die is echt lekker hoor als vulling! Helemaal in combi met vlaaifruit maakt het een heerlijk taartje.

What doesn't kill you, makes you stronger

4

Botercreme van de mix en dan het water vervangen door aardbeiensaus van tova  :9  :9  :9  :9

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Super bedankt voor de snelle reacties!!!

ooohh en aardbeiensaaus ipv water klinkt ook erg goed!!! zou het dan niet te zoet worden icm het vlaaifruit??

Ik heb ook ooit aardbeiencreme gemaakt en dat was niet lekker icm vlaaifruit. Vlaaifruit werd tegenover de creme erg zuur.... niet aan te raden vind ik maar wellicht vind jij het wel lekker? Ik kreeg ook niet zo'n positieve reacties als normaal gesproken  :lol:

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

7

hmmm twijfel twijfel :think: .......  dan misschien inderdaad zonder de tova saus..

Bedankt voor de reacties, ik heb nog nooit botercreme als vulling gebruikt, maar vind dit wel een veiliger idee qua houdbaarheid :Y

8

Ik vind botercrème van de mix zonder toevoeging ook heel lekker.
Best romig en lekker zoet.
Krijg er altijd goede reacties op als ik het als vulling gebruik. (i.c.m. jam of vlaaivulling)
Dus ik zou er gewoon voor gaan.  :Y

Dat is toch een TAART waard!

9

Ja, spullen zijn in huis gehaald, dus vanmiddag/vanavond kan ik aan de slag!

Ik laat nog weten of het in de smaak viel :Y

10

Ik gebruik de bc van mix juist als vulling. Ik vul 3x, waarvan er meestal gevraagd wordt om vlaaifruit + vanillecreme+ aardbeicreme.
Is toch de favourite en hoor eigenlijk nooit dat de vlaaifruit zuur wordt. Ik maak mijn aardbeicreme wel met patidess (zoet). 2 lagen klinkt misschien machtig maar ik vul 2x dun ipv 1x dik  ;)

11

Smaken verschillen, want hier vinden ze de aardbeiencreme met aardbeienvlaaivulling wel heeeel lekker  :Y  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

12

2 flinke lepels aardbeienjam door de botercreme is ook lekker!
Of een lepel lemoncurd door de botercreme in combi met aardbeienvlaaifruit is ook lekker.

13

Ik ga 'm nu neutraal proberen, idd 2 lagen botercreme, en 1 laag vlaaifruit!

De volgende keer probeer ik hem met de aardbeiencreme, klinkt toch ook wel erg goed..

Zoals m'n ventje van 5 zegt; "van proberen kan je leren mama"  :)

14

Ik gebruik sinds kort de BC mix ook als vulling, maar dan wel met een smaakje. Zonder vind ik hem echt niet lekker, je eet dan eigenlijk een hap boter :nooo

15

taartje staat nu te koelen, heb de bc mix geproeft, en ik vond hem erg lekker!!!  romig en een beetje vanille achtig :Y