26

Re: Veel bruidstaarten :-)

Wauwieieie! Allemaal prachtig en die met de vintage rozen vind ik het aller-allermooist.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

27

Prachtige parade!  :Y

Prachtig :D

Stuk voor stuk super mooi!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

30 Laatst bewerkt door Natasja loves cupcakes (18-06-2012 12:41)

Ik vind je stijl echt prachtig. Ben er echt jaloers op. Super!  :thumb:

Bij de cupcakes, heb je daar nou wel een laagje marsepein overheen of zie ik iets van glazuur zitten?

En wat is je facebook? Ik wil al je taarten wel bekijken.  :o

31

Dankjewel voor de hele leuke reacties iedereen  :) Dat maakt een week 's nachts doorwerken voor de taarten weer helemaal goed  :Y

Natasja loves cupcakes schreef:

Bij de cupcakes, heb je daar nou wel een laagje marsepein overheen of zie ik iets van glazuur zitten?

En wat is je facebook? Ik wil al je taarten wel bekijken.  :o

Er zit eerst een laagje botercrème op (de cupcakes bollen bij mij in het midden iets op en zijn aan de randjes wat lager (heeft iemand hier nog een tip voor??) ) en daaroverheen zit een plakje fondant van Satin Ice (dat vind ik de lekkerste).

Mijn facebook is http://www.facebook.com/AlmiesBakery

Lieve groeten,

Alma

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

32

Ik ben weg van de trouwkaart taart :lol: geweldig en die daarboven ook de drukke....

Natuurlijk zijn ze allemaal mooi hoor

Lieve groetjes van Nicole

33

Mooi allemaal! :Y

34

Allemaal super!!!

35

Wat een mooie taarten! En dat allemaal in maand juni, jij zal vaak korte nachten maken vermoed ik. Leuk om te zien wat voor variaties er allemaal mogelijk zijn op een eenvoudige witte basistaart, die ervoor zorgen dat elke taart weer uniek wordt!

36 Laatst bewerkt door Alex (20-06-2012 21:11)

Er zit eerst een laagje botercrème op (de cupcakes bollen bij mij in het midden iets op en zijn aan de randjes wat lager (heeft iemand hier nog een tip voor??) ) en daaroverheen zit een plakje fondant van Satin Ice (dat vind ik de lekkerste).

Ik vul de cupcakepapiertjes (hoe heten die dingen ook alweer..) iets meer en als ze uit de oven komen zijn ze ook bol maar wel helemaal tot de rand gerezen. Dan meteen bakpapier erop en een flinke broodplank. even aandrukken, weghalen en voilà prachtige platte cupcakes tot het randje!

Je maakt trouwens prachtige bruidstaarten! Superstrak, stijlvol en mooie kleuren! Geweldig om te zien! Daar krijgen we inspiratie van! Bedankt!

37

Prachtige taarten  :thumb:

38

wauw! Wat kun jij dit goed zeg! Mooie website ook, erg duidelijk en profi :)

Enthousiaste groet, Maxime

39

prachtig!!

Liefs, Zanoni

40

wat een mooie weer Almie vind stuk voor stuk echt gaaf,toppy weer :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjes Carla

41

Allen ontzettend mooi,chique,strak,geweldig! :thumb:
Ik vind de eerste oud roze vintage rozen het allerallermooist! :Y  :Y

En ik ben gek op je "kanten"kleedjes! ;)

42

wow echt super mooi!  :Y

43 Laatst bewerkt door Almie (23-06-2012 14:40)

Daantje520 schreef:

En dat allemaal in maand juni, jij zal vaak korte nachten maken vermoed ik.

Iets te kort, maar vanaf nu wordt het weer veel rustiger :) Weer even bijkomen, bijslapen en vooral: afstuderen!! (Ook belangrijk, haha)

Alex schreef:

Ik vul de cupcakepapiertjes (hoe heten die dingen ook alweer..) iets meer en als ze uit de oven komen zijn ze ook bol maar wel helemaal tot de rand gerezen. Dan meteen bakpapier erop en een flinke broodplank. even aandrukken, weghalen en voilà prachtige platte cupcakes tot het randje!

Dankjewel. Dat doe ik idd ook, maar dan is ie aan de rand toch lager.

Tari schreef:

Mooie website ook, erg duidelijk en profi smile

Oh wat leuk om te horen. Ik zal het zeggen tegen een vriend van mij. Die heeft er het meeste aan gedaan. Hij is eigenlijk nog lang niet af. Er moeten nog teksten geschreven worden en de foto's moeten nog per categorie gesorteerd worden i.p.v. op de grote hoop. Ooit komt ie wel een x af

Bruidstaart Groningen

44

Mooie parade! :Y

Your cake-wish is my challenge!

45 Laatst bewerkt door Patricia0255 (25-06-2012 08:31)

Prachtige parade!.
en super mooi op de foto.. ik zeg I LIKE!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

46

hoe doe je dat eigenliujk met een lint om de taart?? vriedin van mij gaat ook trouwen en wilt ook een mooi lint om de taarten heen, maar hoe zorg ik er voor dat het mooi en netjes blijft??

47

ellebel schreef:

hoe doe je dat eigenliujk met een lint om de taart?? vriedin van mij gaat ook trouwen en wilt ook een mooi lint om de taarten heen, maar hoe zorg ik er voor dat het mooi en netjes blijft??

Eigenlijk niet zoveel. Ik doe gewoon het lint rondom de taart, met mijn handen. Er is niets moeilijks aan. Het blijft vanzelf mooi en netjes. (Ik snap je misschien niet heel goed).

Bruidstaart Groningen

48

Prachtig!!!

49

Ik ben helemaal weg van de 1e en 2e taart! Prachtig gewoon!!  :thumb:

Groetjes San

50

Wauw! Wat een prachtige taarten maak jij zeg!
Heb meteen even je website bezocht en die is ook al even fraai :thumb: 
Wat een prachtige foto's en ik vind vooral de vintage manier van plaatsen en fotograferen echt geweldig!
Ik kijk nu al uit naar je volgende taarten  :)