1

Onderwerp: HHHEEEEELLLLPPPPP 'flodder'!!!!!!

Hoi iedereen,

Ik zit hier helaas wat in de knoop.  Ik moet tegen volgende week een grote bruidstaart maken met als thema: FLODDER!!  Ja ja, je hoor het goed. Dit overviel me wel wat.  Nu zijn we al wat verder en de grote dag komt dichterbij en eigenlijk weet ik nog altijd niet waar ik daarmee moet.
Dus nu vraag ik jullie hulp, ik heb ze echt wel nodig!!!!
Ik weet wel al dat het iets met ne topsy turvy word,  maar wat voor decoratie, .... 

Alvast bedankt!!!
groetjes
Debby

2 Laatst bewerkt door Pietje (20-06-2012 20:35)

Re: HHHEEEEELLLLPPPPP 'flodder'!!!!!!

Eh  das een goede vraag :+  je kan dat stopbord van opa maken.
Sigarette peuken die er op uit gedrukt zijn, lege flesjes wijn enz?
Logo buurman wat doet u nu op zetten?

3

een paar kaplaarzen, een paar borsten, misschien de hond?

What doesn't kill you, makes you stronger

Opa Flodder: "spiegelei" en rode pet, de bouvier, rondborstige Keessie, fles jenever en kaplaarzen voor Ma Flodder, zoiets?

Hihihi, tegelijk aan het posten!

6

Ik zou de auto maken maar dan met de blikken desnoots van hondenvoer aan zo een touwtje er achter  en ma Flodder achterin ofzo

7

En, heb je wat aan je tips??

8

....De karakters er bij is natuurlijk wel heel erg leuk...

Misschien de villa waar ze in wonen er boven op..... de bekende 'rotzooi' wat in de tuin ligt er om heen... Met Ma Flodder er bij...
Kees die met de buurman rotzooid... Opa in de rolstoel met zijn seintje en zijn fluitje, een paar treintjes er naast volgepropt met geld!

Toet met een stiletto, henkie er bij... Kees die naar blote tennis meisjes gluurd.......

Johnny in zijn rode jasje en vette blonde kuif... en vergeet Sjakie niet! Die is altijd de pineut, die zal wel van de bovenste laag van de taart vallen!

Je kan het zo gek niet bedenken, maar als ik deze opdracht zou hebben, dan zou ik het zo Flodder mogelijk maken!

Succes! Ben benieuwd hoe ie gaat worden!!!

...Hand over the cupcake!!! ...and no one gets hurt!!!

Foto?

Foto?