1

Onderwerp: een bruidstaart naar voorbeeld van minitaartje van Eline

zoals in de titel al staat, ik kreeg dus een mailtje met de vraag of ik een bruidstaart wilde maken naar voorbeeld van het fotootje. het was een peipklein fotootje en gelukkig kon ik het watermerk van Eline herleiden en zodoende op haar website spieken en ook gelijk vragen of zij het goed vond  ;) waarvoor dank Eline ;) dus voor mij iets heel anders en dus met spuitwerk, wel weer een hele leuke uitdaging om te doen!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/401830_326728364078732_579580958_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een bruidstaart naar voorbeeld van minitaartje van Eline

prachtig!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Jij bent ook overal goed in!!! Niet jou stijl, maar wel geweldig!!!

4

Ik vind hem prachtig. Heb je ook een foto waar hij helemaal op staat?

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

Weer helemaal top........! :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

prachtig een hele sjieke taart maar we willen meer foto,s  :Y  :Y

7

die heb ik wel, maar die is met de gewone camera genomen en daar zitten vlekjes op de lens, deze is met iphone genomen en ik vond hem zo juist zo leuk ;) O-)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Eenvoudig rustig en errug mooi!!

9

Ik vind je foto ook helemaal gaaf!!! Juist wel mooi dat hij zo afgesneden wordt :Y

Ik vind je taart trouwens ook helemaal te gek hoor!! Heel romantisch met die fragiele bloemetjes en mooie kantje  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

10

Prachtig !!!

11

Prachtig!!

12

Wauw, echt supermooi, Brenda! Mooie foto ook.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Prachtig heel fijntjes!!  :Y  :Y  Zijn die blaadjes op die takjes ook gespoten of heb je die van fondant gemaakt en welke kleur heb je gebruikt? Groetjes Esther

14

de blaadjes zijn van fondant gemaakt, kleine rondjes en die in een puntje knijpen om het conetooltje, heel makkelijk en de kleur is eigenlijk gewoon de vanille fondant met bakels gemengd 1:1 gewoon redelijk wit dus, maar het was heel lastig om een beetje een duidelijke foto te verkrijgen omdat er zo veel wit was en veel zon ;) op de ene foto lijkt hij geel, op de andere room wit en weer een andere lijkt hij grijzig.... maar eigenlijk gewoon een beetje wittig dus ;)

15

erg mooi !

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

16

Prachtige foto van een prachtige taart. Sjiek!

17

zoals altijd prachtig !!!

Taart groetjes Ellen

18

prachtig, is dat lint met kant of is dat een mold :thumb:

19

Wat een "romantische" bruidstaart! :)  :)
Ben ook benieuwd naar welke vullingen je hebt gebruikt, jij maakt altijd van die heerlijk combinatie's!!! :9  :9  :9

kwebbeltje schreef:

de blaadjes zijn van fondant gemaakt, kleine rondjes en die in een puntje knijpen om het conetooltje, heel makkelijk en de kleur is eigenlijk gewoon de vanille fondant met bakels gemengd 1:1 gewoon redelijk wit dus, maar het was heel lastig om een beetje een duidelijke foto te verkrijgen omdat er zo veel wit was en veel zon ;) op de ene foto lijkt hij geel, op de andere room wit en weer een andere lijkt hij grijzig.... maar eigenlijk gewoon een beetje wittig dus ;)

Dank je, vind 'm zo lief..... Ga ook eens met icing in de weer....... ;)
De kleur leek idd wat meer naar roomwit toe te gaan, maar wit is altijd
Mooi vind ik!!

21

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/21521467/403122639.jpg
hier een foto van de hele taart, de vulling was op verzoek gewoon standaard dun laagje aardbeienjam met vanillecreme en aardbeienvlaaivulling.

22

Prachtig!

23

Echt een plaatje!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

24

Mooi!  :)

Enthousiaste groet, Maxime

25

vind deze echt weer zo gaaf, :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,wat kan jij dat toch goed.
grt Carla  ;)