1

Onderwerp: iemand omgeving rotterdam amandelmeel?

Hoi allemaal,

Wilde vandaag macarons  maken voor mijn vriend die morgen thuis komt .dus vanmiddag rond gebeld waar ze hier  amandelmeel verkopen, eindelijk  een  jamin. Gevonden en ze wilde het apart   zetten voor me , kom ik daar net aan geeft ze me een bak mix voor amandel wonder cake lichtelijk geïrriteerd zeg ik dat dit geen amandelmeel is, na een korte discussie met lege handen dus weer huiswaarts. :nooo  mijn vraag nu dus heeft iemand in de buurt van rotterdam zuid amandelmeel voor mij?

2

Re: iemand omgeving rotterdam amandelmeel?

Ik werk in een winkel in sliedrecht, en daar verkopen wij amandelmeel.
Je mag me mailen....

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Ja maar zou ik die nog kunnen krijgen voor vanaaf?

4

ik liep toevallig de tuinen in ook voor amandelmeel, maar die was uitverkocht. is iedereen ineens massaal aan de macarons ? :D

5

Ja daar ben ik ook geweest drie zelfs en allemaal op!! Geen idee het is natuurlijk ook goed voor de lijn.
Maar baal zo erg wil graag me lief morgen verwennen

er zijn in rotterdam  6 filialen van de tuinen (en 1 in ridderkerk en 1 in dordrecht en spijkernisse)  vaak als je het vraagt willen ze wel even naar een ander filiaal bellen of ze nog hebben en dan legt dat filiaal dat graag weg voor je ;)

weet je dat voor een volgende keer

(zijn overigens wel kleine zakjes van 100 gram)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

7

Heb zelf gebeld was uitverkocht wel in bestelling bij de een komen ze morgen bij de andere pas vrijdag.
Kleine verpakkingen maakte me niks uit hahah zolang ik het maar heb

8

G&W Libra heeft het ook. Ik denk wel de meeste reformwinkels, overigens. Zit oa in Dordt, Papendrecht, Hillegersberg, Krimpen ad IJssel, Schiedam.

Misschien een optie voor de volgende keer.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

9

natuurvoedingwinkels en toko´s :Y

If life gives you lemons, make lemoncurd.

10

En de molen in hillegersberg ook..