Onderwerp: Tip over THE mat
Ik heb hem vandaag gekocht bij nijhof in baarn! THE mat van sweetwiseinc, voor 29,95
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Tip over THE mat
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb hem vandaag gekocht bij nijhof in baarn! THE mat van sweetwiseinc, voor 29,95
en werkt het goed?????? ik zit er misschien ook aan te denken om hem aan te schaffen...
Ik ook, is het iets?
Ik vraag me af of je er niet tafelzeil voor kunt gebruiken? Zou dat niet hetzelfde effect hebben?
Ik lees graag mee
Is "the mat" ergens online te bestellen?
geloof het wel, stond in de laatste mjam-taart
Bij Taartwinkeltje
Ik ga hem morgen pas voor eerste gebruiken
Ik gebruik mijn ikeamat (Projs onderlegger) op dezelfde manier en dit werkt perfect!
Scheelt je veel in de kosten...dus wellicht een goede tip?
Ik gebruik mijn ikeamat (Projs onderlegger) op dezelfde manier en dit werkt perfect!
Scheelt je veel in de kosten...dus wellicht een goede tip?
Heb je er twee dan? Want het idee van the mat is dat je de fondant ussen twee lagen uitrolt, waardoor er geen stof bij kan komen en je fondant niet aan je roller kleeft.
Kscn schreef:Ik gebruik mijn ikeamat (Projs onderlegger) op dezelfde manier en dit werkt perfect!
Scheelt je veel in de kosten...dus wellicht een goede tip?Heb je er twee dan? Want het idee van the mat is dat je de fondant ussen twee lagen uitrolt, waardoor er geen stof bij kan komen en je fondant niet aan je roller kleeft.
O ik dacht dat het alleen om het 'erop leggen' ging... dat werkt prima met de ikeamat. Ik heb er wel twee, maar dit nog nooit geprobeerd.
En anders kun je ook 2 stukken tafelzeil nemen. Werkt naar mijn inzien hetzelfde. Wel handig om geen stofhaartjes te krijgen. Volgende keer maar eens proberen met een stuk zeil over mijn ikea mat.
Op het filmpje ziet het er fantastisch uit.
Een dubbele ikea mat gaat volgens mij niet werken. Veel te dik om iets ónder uit te rollen.
Maar dubbel tafelzeil zou misschien nog wel kunnen.
Wat ik ook slim vind, is dat je fondant minder uitdroogt door die twee lagen. Heerlijk lijk lijkt me dat.
Ik ben het wel aan het overwegen, maar ben wel benieuwd hoet het jadimi bevallen is (ikeamat + zeil).
Wat ik ook slim vind, is dat je fondant minder uitdroogt door die twee lagen. Heerlijk lijk lijkt me dat..
Wat ik hier heb gelezen is dat je fondant juist plakkeriger blijft, dus niet meteen fijn met de smoother te bewerken is
Op het filmpje ziet het er fantastisch uit.
Een dubbele ikea mat gaat volgens mij niet werken. Veel te dik om iets ónder uit te rollen.
Maar dubbel tafelzeil zou misschien nog wel kunnen.
Wat ik ook slim vind, is dat je fondant minder uitdroogt door die twee lagen. Heerlijk lijk lijkt me dat.
Ik ben het wel aan het overwegen, maar ben wel benieuwd hoet het jadimi bevallen is (ikeamat + zeil).
Ik zal kijken of ik het morgen even kan uit proberen. Dan kan ik je daar antwoord op geven!!!
Ik heb hem vandaag besteld, ben ook benieuwd of het goed werkt.
en hoe ging het?
ik heb the mat nu een aantal keer gebruikt en ik vind het helemaal geweldig. Het uitrollen van de fondant gaat makkelijker en wordt mooier en over de taart leggen werkt goed. Ik zal een taart niet snel meer bekleden zonder the mat. Voor mij dus een hele goede investering.
Is 'ie ook te gebruiken bij grote taarten?
(35 cm ø)
Volgens mij is ie 60 bij 60 of zelfs 75 bij 75 cm
De afmeting van The mat is 30 x 30 inch (76,20 x 76,20 cm).
De afmeting van The mat is 30 x 30 inch (76,20 x 76,20 cm).
O, da's best groot. Bedankt voor het nakijken!
hij werkt goed!!! Er komt een deluxe versie aan met diameters erop geprint, ik denk dat ik daar op wacht. Heb de mat al wel geprobeerd bij vriendin en werkt super!!!
Je kan hier ook gewoon tafelzeil voor halen, alleen het enige hierbij is dat je niet zeker weet of deze voedsel veilig is. En dat is The Mat wel.
Wanneer je hier tafelzeil voor gaat kopen let er dan wel op dat ze deze oprollen en niet zoals bij mij opvouwen. Ik heb de vouwen nu in mijn zeil staan en is daardoor niet meer te gebruiken om uit te rollen.
hij werkt goed!!! Er komt een deluxe versie aan met diameters erop geprint, ik denk dat ik daar op wacht. Heb de mat al wel geprobeerd bij vriendin en werkt super!!!
weet je ook wanneer deze ongeveer komt?
tafelzeil is veel goedkoper en het werkt prima!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Tip over THE mat