Onderwerp: Mijn zoon piet heeft een taart gekregen :-)
Aan sommige heb ik hem al voor mogen stellen, maar dit is hem dan: De taart van Piet Piraat!

De sjansbal himself

Zit nog wel een verhaal achter: Maanden leef ik uit naar het moment dat ik een taart mag maken voor ons zoontje: eentje waar ik me helemaal op uit kan leven... Na maandag een heerlijk dagje boetseren werd ik dinsdag ziek. Woensdag worden beide zoontjes ziek, waardoor ik het kinderfeestje van de oudste heb moeten verzetten. (en de taart voor het feestje weg heb moeten gooien, want de het danoontje toetje wat erin zat was nog maar een dag houdbaar en ik durfde hem niet meer in te vriezen) Vrijdag zou de grote taartdag worden, maar de oudste was dus niet naar school en
het jongste monster kon niet naar het dagverblijf. Komt manlief ook nog thuis van zijn werk: ook ziek. (die is het ergste hoor
) Dus met 3 mannen onverwacht in huis, ik die ook nog stond te tollen op mijn benen heb ik uiteindelijk deze taart gemaakt. Het ontwerp is dus iets versimpeld en het interesseerde me ook niet meer zo of hij wel strak genoeg was. Maar toch ben ik er weer super trots op: en vooral op piet natuurlijk!
De vullingen:
schatkist is cake
15 cm zwitserse room met lemon curd (wel lekker, maar niet bijzonder)
22,5 cm melk bonbonblocvulling en zwitserse room/viervruchtenjam/verse frambozen
30 cm aardbeienmousse en zwitserse room/viervruchtenjam/verse aardbeien (zeker favoriet!)
Bedankt weer voor het kijken 
En ja Piet is ook super op de taart!!!!!