Onderwerp: mijn eerste stapeltaart
jammer genoeg had ik op het begin een te dunne onderboard waardoor je bij de eerste laag de rand wat in de cake drukte.
heeft iemand tips hoe ik de taart super strak krijg ?
wat vinden jullie van de taart?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste stapeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jammer genoeg had ik op het begin een te dunne onderboard waardoor je bij de eerste laag de rand wat in de cake drukte.
heeft iemand tips hoe ik de taart super strak krijg ?
wat vinden jullie van de taart?
Wat een schatje. 
Hij is leuk hoor. ik heb afgelopen weekend ook mijn eerste gemaakt, net als jij te dun plaatje tussen gedaan dus de onderste helemaal uitgezakt. grrr
Mooi hoor!! Aankomend weekend ga ik mijn eerste maken! hoop dat ie er net zo mooi uit gaat zien 
, zeker voor je 1e stapel
hier staat een duidelijke uitleg over stapelen: http://www.tartacadabra.com/nl_main.html
hartelijk bedankt voor jullie reactie's
De gene wie hem kreeg vond hem erg mooi en ook zijn familie.
Daar gaat het uiteindelijk dat de gene wie hem krijgt er blij mee is
Hebben jullie alleen een cakeboard er tussen gedaan of ook dowels gebruikt?
ik heb een cakeboard en dowels gebruikt
heb de plastic gebruikt had ook de houte dowels in huis maar niet echt gereedschap om die goed doormidden te doen.
vind persoonlijk de plastic dowels wat handiger deze gebruik je voornamelijk wat ik heb gelezen bij grote stapel taarten maar heb hem ook bij kleine taarten gebruikt dacht de extra veiligheid is nooit verkeerd.
Hij is leuk hoor. ik heb afgelopen weekend ook mijn eerste gemaakt, net als jij te dun plaatje tussen gedaan dus de onderste helemaal uitgezakt. grrr
Ik had niet het plaatje tussen de twee cakes te dun maar helemaal onderaan wat beide moest dragen maar het resultaat blijft het zelfde volgens mij.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste stapeltaart