Re: Geschilderde Pluk
Wat ontzettend knap gedaan !

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geschilderde Pluk
Wow, die is goed gelukt joh! Lijkt wel een printje! Supermooi gedaan, die workshop heeft je veel geleerd, haha!
Wat knap gedaan!!!!! Hoe heb je de tekening op het fondant gekregen? Of heb je het echt helemaal 'uit de losse hand' van het plaatje overgetekend?
Wat is ie leuk geworden! 
ergggh leuk!
Dit is heel erg leuk gedaan...wat een mooie combinatie van schilderen en een béétjes puzzel....ik ben er weg van!
Toppie!!Heel mooi en netjes gedaan
Bedankt voor alle leuke reacties.
Echt heel gaaf. Verf je dat uit losse pols?
Nee, hieronder zal ik wat meer uitleg geven.
Wat knap gedaan!!!!! Hoe heb je de tekening op het fondant gekregen? Of heb je het echt helemaal 'uit de losse hand' van het plaatje overgetekend?
De basis van het originele plaatje heb ik overgetrokken op bakpapier met zacht potlood. Daarna leg je het bakpapier met de potloodkant naar beneden op je uitgeharde fondant en ga je met een pen over de lijntjes. Zo krijg je de afdruk op je fondant en vandaar dat het in spiegelbeeld is.
Het schilderijtje ligt los op de taart, voor het opeten van de taart kan het dus aan de kant gelegd worden.
Heel erg bedankt voor je uitleg Annemarie!! Ik weet al wat m'n volgende projectje gaat worden 
Wauw super mooi!
Oooh wat is deze gaaf, zooo knap, het lijkt wel een printje

Ik hou ervan hij is enig!!!!!
Wat gebruik je voor dat schilderen als ik vragen mag?
Geweldig! pluk is ook zó leuk!
MEGAMOOI!! Knap gedaan hoor! 
Super mooi!
Mag ik vragen hoe je huidskleur hebt geschilderd? ik krijg het niet voor elkaar wordt elke keer veel te donker!
Oooh wat is deze gaaf, zooo knap, het lijkt wel een printje
![]()
Dat is eigenlijk geen complimentje, want printje zijn de easy way
.
Ik hou ervan hij is enig!!!!!
Wat gebruik je voor dat schilderen als ik vragen mag?
Van alles, de air brush kleurtjes van AmeriColor, kleurpoeders met alcohol, ook wel eens een beetje van mijn gewone kleurstoffen (die voor de marsepein/fondant). En door Icing Color White-White van Wilton toe te voegen krijg je een mooi dekend kleurtje.
Super mooi!
Mag ik vragen hoe je huidskleur hebt geschilderd? ik krijg het niet voor elkaar wordt elke keer veel te donker!
Dat weet ik niet meer, ik denk pink candy uit de plain & simple lijn van rainbow dust, een beetje roze kleurpoeder erbij en wat white white van Wilton.
erg gaaf!!!!
jeetje wat is deze leuk en wat goed geschilderd,nog nooit een poging gedaan,het lijkt me best moeilijk.
groetjes Carla
Prachtig!! Vooral hoe de kraan zo eruit steekt en alles perfect op elkaar afgestemd is!
Zo, die is goed gelukt! Leuk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Geschilderde Pluk