Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 50 Blond Amsterdam Cupcakes
Pagina's 1
superleuk!
Heel leuk gemaakt, ik houd van blond
Leuk leuk leuk!!! 
Super!
Wat ziet dat er vrolijk en gezellig uit!!
Meteen even wat vragen...
Waarop heb je geprint en hoe heb je t rond uitgestoken?
En is dat de kleinste maat van de FI pearlmold, hoe krijg je die fatsoenlijk uit de mold? (Bij mij breekt die ketting meestal in 10 stukken namelijk)
Alsvast bedankt voor t antwoord!
Bedankt voor de leuke reacties.
Ik heb het geprint op frosting en heb het uitgeknipt. Uitsteken lukte mij niet...
Weet niet precies de maat maar het is zeker niet de allerkleinste. Daar heb ik ook altijd 'ruzie' mee. Het is volgens mij van de wat grotere maat (waar er 3 inzitten) de middelste of de kleinste.
Ik leg hem op de kop en ga met mijn trek hem aan 1 kant iets omhoog en duw dan met mijn vinger langs de ketting en dan valt hij eruit. Maar hij breekt ook nog geregeld maar op zich maakt dat niet uit en plak ik het gewoon op de taart/ cupcakes aan elkaar.
Succes in iedergeval
Heh, jammer...ik dacht jij gaat mij de oplossing vertellen!
Hahaha!
Ik krijg t ook niet uitgestoken...word voor mij dus ook knippen binnenkort
En die parelrand... tja, mij lukken de grootste en de middelste (van die waar er 3 inzitten) ook zoals jij t doet maar die kleine
Altijd een drama, hahaha!
Bedankt iig voor je reactie en ik vind je cc's echt kei vrolijk!
wat prachtig! ik wou dat ik zo'n printer had... 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 50 Blond Amsterdam Cupcakes