Onderwerp: Lego Sweet Table
Hoihoi,
Op 14 juni was mijn kleine draakje jarig
Ze is 6 jaar geworden. Aangezien Lego Friends hier favoriet is leek het me een leuk idee een lego sweet table te maken. Het is de eerste keer dat ik uberhaupt een sweet table gemaakt heb. Ik vond het erg leuk maar mennn wat een werk!!
Het is ook niet allemaal precies geworden zoals ik in mijn hoofd had maar voor een eerste keer was ik toch best tevreden
De vormgeving (slinger, cupcakewrappers, kaartjes met etenswaren erop, goodiebaglabels, chocowikkels, waterfleswikkels, uitnodigingen etc) zijn gemaakt door Inge Spek van KIDesign www.kidsign.nl (mag ik dat hier vermelden???
) Zij heeft ook de foto's gemaakt. Dit scheelt natuurlijk ook nog veel werk!
Sorry voor de vele foto's
, tips, opmerkingen etc zijn van harte welkom!

De tafel in zijn geheel

De lego friends taart. Hier ben ik het minst tevreden over, en dat is toch jammer want mijn inziens is de taart toch het middelpunt. Ik was echter zoveel tijd kwijt aan alles dat ik op vrijdagnacht de taart nog moest afmaken. Ik had graag de poppetjes gepuzzeled of geboetseerd maar dat lukte echt niet meer. Helaas heb ik dus de echte poppetjes moeten gebruiken.

Cupcakes

Lego chocoreepjes en legochocolaatjes

Macarons, deze had ik ook nog nooit gemaakt, maar met het recept van meentje hier op de site is het toch gelukt!! De eerste ronde was wel mislukt omdat ik het beslag te lang gespateld had waardoor het te dun werd. Waar ik wel tegenaan loop is dat de kleuren veranderen, iemand hier tips voor??

Cakepops, gemaakt met de bakepop bakvormen. Ik vond dit veeeeeel lekkerder dan handgemaakte pops. Dat vind ik echt zo'n melige hap, maar dit was gewoon een lekker keekie
wel wat groot in vergelijk met de meeste handgedraaide pops.

Lolly's voor de kiddies, niet zelfgemaakt wel zelfgekocht

Legokoekies, niet zoals ik wilde, had het plan ze met icing te maken maar misschien had ik dat van tevoren ff moeten oefenen
Nu dus met fondant

Frisse watertjes

Gooiebags voor de kids

Cakepops, haribo bricks en rocky road van witte chocolade, pecannoten, marshmallows en chocokoekjes

Lolly's, cupcakes en fruitspiesjes

De jarige job
Bedankt voor het kijken!!
XX
) (ze hort bij de jongensclub zegt ze
)
blauw ging idd naar groen toe. ik dacht dat ze misschien iets te lang in de oven zaten maar als ik het korter deed werden ze extreem plakkering van binnen.