1 Laatst bewerkt door xlovedban (18-06-2012 18:34)

Onderwerp: Even voorstellen

Hey,
Ik ben 15 jaar. Ik hou echt superveel van bakken, het liefst cupcakes! Het is voor mij een soort verslaving! Ik vind het super leuk om te doen & doe door middel van deze site veel inspiratie op ! Echt Top :)
Ik maak vaak cupcakes voor gelegenheden, of wanneer ik zin heb!
Soms krijg ik wel wat opdrachtjes, maar nog niet veel omdat ik nog jong ben!

Mijn accountnaam is xlovedban. De letters DBAN staat voor Dutch beauty and nails, de naam van mijn blog. Helaas moet deze helemaal overnieuw gemaakt worden waar ik erg over in zit !.

Ik hoop nog veel ideeetjes en tips te krijgen via deze site & mijn creaties met jullie te kunnen delen

Veel liefs!

2

Re: Even voorstellen

Welkom op het forum. Leuk dat je ook besmet bent geraakt met dit prettige virus. Veel bak-en versierplezier!

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.

3

Welkom op het forum. Leuk dat je ook besmet bent geraakt met dit prettige virus. Veel bak-en versierplezier!

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.

4

Dankjewel, dat zal zeker lukken !  :D

5

Hallo

Ik ben Lila , 43 jaar en alleenstaande moeder van 2 energievolle dochters, Manon (16 jaar) en Maïté (10 jaar).
Ik ben een grote dierenvriend.
Heb als tiener altijd een grote liefde gehad voor het bakken van taarten. Heb mijn liefde teruggevonden. Voor mij is taarten bakken en versieren pure ontspanning. Meestal bak ik voor mijn bezoek of bak ik om een taart als geschenk te geven.