Onderwerp: Hoelang royal icing laten drogen?
Ik heb een vraagje...Ik heb zaterdag avond bloemetjes gemaakt alleen het is nu maandag en ze zijn nog niet droog, Hoelang moet ik ze laten drogen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoelang royal icing laten drogen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een vraagje...Ik heb zaterdag avond bloemetjes gemaakt alleen het is nu maandag en ze zijn nog niet droog, Hoelang moet ik ze laten drogen?
Heb je icing uit tubes gebruikt? Zo ja, dan worden ze niet hard..... dat is namelijk geen royal icing maar een andere soort icing.
Ik heb vorige week bloemetjes gespoten die waren na een nacht in de 'open' lucht drogen toch echt al heel hard/mooi droog.....
Heb je icing uit tubes gebruikt? Zo ja, dan worden ze niet hard..... dat is namelijk geen royal icing maar een andere soort icing.
Ik heb vorige week bloemetjes gespoten die waren na een nacht in de 'open' lucht drogen toch echt al heel hard/mooi droog.....
Nee ik gebruik niet uit tubes. Ik heb het via zon zak wat je aan moet maken met water.
Ik heb het een keer als topping gebruikt op cc en toen was het al na een uur hard. alleen als je erin beet dan voelde het nog een beetje zacht van binnen (maar het was een grote rozet)
Is het geen buttercream-icing (uit die zak)? Dat wordt namelijk ook niet hard, alleen aan de buitenkant een beetje.
Tieneke
Als er een spoortje vet in je icing terecht is gekomen, wordt het ook niet meer hard.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Hoelang royal icing laten drogen?