1

Onderwerp: Mijn site is online!!!!

www.stapeloptaart.nl
Eindelijk is het dan zover! Mijn site is de lucht in. Er worden nog steeds kleine dingetjes veranderd maar hij blijft in de lucht. Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Je kunt in het gastenboek ook een berichtje achter laten als je dat leuk vindt. Ik wel!!!!

Gr. Dolfijn

Ps. Ik heb heeeeeel veel site van iedereen hier op het forum bekeken. Mocht je iets herkennen van jezelf, bedankt voor de inspiratie. Heb je hier problemen mee? Laat het even weten. Dan lossen we het op.

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Mijn site is online!!!!

Oe, ziet er leuk uit ... en knap dat je 'm in Joomla hebt weten te maken.   :thumb: Ik heb dat na 2 weken ruzie met m'n laptop eraf geknikkerd  :grr:

De foto pagina, waar je in moet loggen, daar overlapt het een en ander een beetje

Voor de rest ... hardstikke mooi!

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

3

Suuske schreef:

Oe, ziet er leuk uit ... en knap dat je 'm in Joomla hebt weten te maken.   :thumb: Ik heb dat na 2 weken ruzie met m'n laptop eraf geknikkerd  :grr:

De foto pagina, waar je in moet loggen, daar overlapt het een en ander een beetje

Ik heb het niet (helemaal) zelf gemaakt hoor. Heb hulp gehad van W.O.E.D.S.S.. Maken leuke dingen. Die overlap zou kunnen komen omdat je via een tablet of gsm hebt gekeken? Als je dan desktopversie doet is het anders als het goed is.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

4

het ziet er echt heel goed uit!

5

Wat een leuk site, maar vooral: wat een leuke naam heb je bedacht! Het valt niet mee origineel te zijn, en ik heb er al heel veel voorbij zine komen, maar deze had ik nog niet gezien!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6 Laatst bewerkt door annick67 (11-06-2012 17:47)

Dolfijn schreef:
Suuske schreef:

Ik heb het niet (helemaal) zelf gemaakt hoor. Heb hulp gehad van W.O.E.D.S.S.. Maken leuke dingen. Die overlap zou kunnen komen omdat je via een tablet of gsm hebt gekeken? Als je dan desktopversie doet is het anders als het goed is.

Gr. Dolfijn

Ik had die overlap ook op 1 van de pagina's (snel gekeken) en kijk via het 17"scherm van mijn laptop...... :o

Edit: Is op de foto-pagina, heb ik net even nagekeken. De hokjes gebruikersnaam en het in te vullen veld overlappen elkaar, net zoals het wachtwoord- en in te vullen veld.

7 Laatst bewerkt door Dolfijn (11-06-2012 17:48)

annick67 schreef:
Dolfijn schreef:
Suuske schreef:

Gr. Dolfijn

Ik had die overlap ook op 1 van de pagina's (snel gekeken) en kijk via het scherm van mijn laptop...... :o

Welke overlap bedoelen jullie precies dames? Hoor het graag want dan ik het doorgeven aan mijn webmaster.
Thanks alvast!

8

Oh zie het nu ook. Ik ga er achter aan!
Bedankt voor de opmerking!

9

En op je homepage staat "Welkom op de website van Stapel op taart"; als ik je goed gelezen/begrepen heb is het Stapel op Taart (dus 2 maal een hoofdletter)? :o

10

annick67 schreef:

En op je homepage staat "Welkom op de website van Stapel op taart"; als ik je goed gelezen/begrepen heb is het Stapel op Taart (dus 2 maal een hoofdletter)? :o

Inderdaad! Heel scherp!

11

Hele mooie website!! :thumb:  Leuke layout :D

I Heart Cake

12

Wat een mooie site en inderdaad een leuke naam! Het ziet er heel proffesioneel uit. Je zult vast heel trots zijn op het resultaat. Veel succes verder en wie weer spreken we elkaar nog eens!?!?

Ga jij ook PME doen in Deventer? Ik start in september.

13 Laatst bewerkt door Dolfijn (11-06-2012 22:29)

zoeteparels schreef:

Wat een mooie site en inderdaad een leuke naam! Het ziet er heel proffesioneel uit. Je zult vast heel trots zijn op het resultaat. Veel succes verder en wie weer spreken we elkaar nog eens!?!?

Dank voor complimenten! Erg leuk om te horen. Ben er inderdaad trots op, maar heb wel hulp gehad hoor bij de site. Het logo heb ik wel helemaal zelf ontworpen. En de naam bedacht.

Nee, ik ga dit jaar nog geen PME doen. Ik heb nog 2 kleintjes thuis die volgend jaar 4 worden. Dus wie weet als zij ook op school zitten dat het dan gaat lukken. Ik heb begrepen dat je er naast de cursus zelf thuis ook nog behoorlijk druk mee bent.
Leuk dat je het wel gaat doen! Ben heel benieuwd wat je er van vindt.

Groetjes, Dolfijn

14

Ziet er erg mooi uit

Maar in je titels staat lekker en leuk

is het niet leuk en lekker

15

marga-vink schreef:

Ziet er erg mooi uit

Maar in je titels staat lekker en leuk

is het niet leuk en lekker

Maakt dat verschil dan? Geen idee? Ik maak eetbare dingen dus daarom lekker maar eerst  ;)

16

:thumb:

Om een beoordeling of commentaar aan een foto te te kunnen toevoegen dien je eerst te registreren.

"te te" is een beetje dubbelop  ;) en bij registreren zou het juist wel "je je" moeten zijn.

17

Karin09 schreef:

:thumb:

Om een beoordeling of commentaar aan een foto te te kunnen toevoegen dien je eerst te registreren.

"te te" is een beetje dubbelop  ;) en bij registreren zou het juist wel "je je" moeten zijn.

Heb het gemeld! Dank je voor de opmerking!
Samen komen we er wel!

18

Dolfijn schreef:
zoeteparels schreef:

Dank voor complimenten! Erg leuk om te horen. Ben er inderdaad trots op, maar heb wel hulp gehad hoor bij de site. Het logo heb ik wel helemaal zelf ontworpen. En de naam bedacht.

Nee, ik ga dit jaar nog geen PME doen. Ik heb nog 2 kleintjes thuis die volgend jaar 4 worden. Dus wie weet als zij ook op school zitten dat het dan gaat lukken. Ik heb begrepen dat je er naast de cursus zelf thuis ook nog behoorlijk druk mee bent.
Leuk dat je het wel gaat doen! Ben heel benieuwd wat je er van vindt.

Groetjes, Marjorie

Ik heb ook wel even getwijfeld of ik nu de PME zou doen, maar ben er toch voor gegaan. Ik kan me voorstellen dat je met 2 kleintjes thuis je handen al vol genoeg hebt. Onze oudste 2 zitten op school en de jongste is nog thuis. Zij is net een jaar geworden, dus slaapt nog overdag. Dus die tijd pak ik dan meestal om ook aan de taarten te werken.

Groetjes Greetje.

19

Adrienne schreef:

Wat een leuk site, maar vooral: wat een leuke naam heb je bedacht! Het valt niet mee origineel te zijn, en ik heb er al heel veel voorbij zine komen, maar deze had ik nog niet gezien!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Bedankt voor het compliment!

20

Je weet wel dat er al een kvk geregistreerde "stapel op taart" is?
www.stapeloptaart.com

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

21

anouckjewel schreef:

Je weet wel dat er al een kvk geregistreerde "stapel op taart" is?
www.stapeloptaart.com

Klopt! Maar die schrijft haar naam aan elkaar; Stapeloptaart en ik ben Stapel op Taart. En ik heb een nl. extensie, dus lijkt me geen probleem. Maar voorlopig nog geen KVK hoor, gewoon lekker voor de hobby.

Gr. Dolfijn

22

Aha. Is meer voor als je wel kvk wilt gaan registreren is het zo rot dat je een nieuwe naam moet kiezen, Want daar maken ze geen verschil tussen wel of geen spaties, zeker niet als het in dezelfde branche is.
Zo heeft dior ooit diora sieraden aangeklaagd en gewonnen omdat de namen teveel op elkaar leken.

Leuke site verder!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

23

mooie site Marjorie! :thumb: