Onderwerp: Leuke opdracht voor een bekende zuivelfabrikant....
Om even stil te staan bij het afscheid an twee gewaardeerde collega's vroeg mij schoonzusje mij twee taarten te maken.
Taart 1: taart voor Colin, onze topper! De bedenker van de 'tijdelijke toppers' van Campina. En met name de oranje vla (EK, Koninginnedag en Olympische Spelen). Zou leuk zijn om daarvan iets terug te zien in de taart.
Smaak; iets met sinaasappel. Geworden; Banketbakkersroom met sinaasappelpatidess, krokant laagje witte chocolade, Mona (gelukkig onderdeel van
Campina
)luchtige mandarijnenkwark.
Heb zojuist gehoord dat deze heerlijk was!!!!

Taart 2; taart voor Colin, een echt boerenland jongen....De man achter de Boerenlandlijn van Campina. Daarom de geblokte ruitjes, koeien, klompjes en boerenjongens. De jongens had ik graag gepuzzeld, maar die hoop heb ik na 3x proberen opgegeven. De plaatjes zijn te klein en wat een gepriegel was dat. Ik vond het niet mooi worden en zou jammer zijn van de taart. De foto was een must dus daarom een mooi plaatsje bovenop de taart.
Smaak; vol en romig en mag evt. met drank erin. Geworden; slagroom, banketbakkersroom met boerenjongens en een knapperig laagje witte chocolade.
Deze taart wordt morgen door het team aangesneden en opgesmikkeld!

Wat een leuke opdracht was dit, maar ook veel werk!
Groetjes, Dolfijn

(nou ja, bij toppers denk ik aan andere heren