1

Onderwerp: Bruidspaartje op motorfiets

Van Kiki8 de vraag of iemand voor haar een bruidspaartje zou willen boetseren voor op de bruidstaart die zij voor een goede vriendin ging maken. 'Graag met een motor erbij'.

U vraagt, wij draaien:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/600940_384656454926465_464397810_n.jpg

De bruid heeft er wel lol in...

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428545_384656414926469_1209041436_n.jpg

...maar de bruidegom is minder zeker van zijn zaak!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/270902_384656498259794_382163265_n.jpg

Tja, vrouw achter het stuur...  ;)

Het was mijn allereerste bruidspaartje en ik ben er best tevreden mee. Oké, er is best nog (flink wat) ruimte voor verbetering, maar het was ontzettend leuk om te doen en oefening baart kunst...

Of moet ik me toch maar zo snel mogelijk aanmelden voor een workshop 'Bruidspaartje boetseren' van Annelies of Wendy?

2

Re: Bruidspaartje op motorfiets

leuk is die zeg

3

Hij is hartsikke mooi, ik doe het je niet na, heb laatst m'n eerste boetseersels gemaakt en vond het moeilijker dan verwacht, maar oefening baart kunst dus blijven proberen.

Maar deze van jou vind ik een 10 waard!

Tsaarina
There's a first for everything!

4

Heel erg leuk, een workshop van Annelies of Wendy is nooit weg toch, om wat fijne kneepjes te leren, of gewoon voor de leuk, omdat het kan...... O-)

5

Haha, voor de leuk kan natuurlijk altijd! En ik weet zeker dat ik er ook enorm veel van op zou steken... Nu het budget nog  ;) Misschien ooit...  Tot die tijd maar gewoon zelf blijven oefenen  :lol:

6

wat is ie leuk gemaakt
en die humor erin, ik hou ervan

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

7

Een heel leuk en origineel bruidspaartje!

Maar ik kan je zeker een workshop van zowel Annelies als Wendy aanraden.
Sommige technieken zijn dezelfde, maar anderzijds zijn er ook veel goeie kneepjes die ze elk op hun manier brengen.

Als ik zo naar je poppetjes kijk, dan denk ik bv. aan de overgang van arm naar hand en van been naar voet, de ellebogen en knieën, de oogjes...
Er zijn technieken voor die het heel gemakkelijk allemaal nét iets echter laten gelijken.
Sparen dus  ;)

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

8

Klopt, Marie-Popo. De oogjes kunnen zeker weten beter en de ledematen mogen ook wat netter  ;)

Moet ik wel zeggen dat ik over de armpjes van de bruid best tevreden was, tot ik ze aan het lijfje en het stuur vast ging zetten. Ze bleven maar uitzakken (het stuur zat op dat moment nog los, ik dacht van te voren dat het makkelijker zou zijn om het stuur eerst aan de handjes vast te maken en daarna pas aan de motor. Fout gedacht). Dus van de leuke polsjes en elleboogjes die er eerst wel zaten is niets meer overgebleven... :s Dus op gegeven moment heb ik maar genoegen genomen met ronde spaghetti-armen ipv mooie rechte armpjes met ellebogen en polsen  ;)

Al doende leert men...  ;)

9

Ik ben ook nog geen boetseerwonder, hoor, Mijke ;)
Maar net afgelopen zaterdag een WS van Wendy gehad, en begin dit jaar van Annelies. Vandaar dat ik zo zeker ben dat er technieken bestaan  :D
1 hele goeie tip is ook om sommige dingen even wat te laten drogen aan de kant vooraleer je alles aan elkaar zet, dat voorkomt uit- en inzakken.

Maar oefening baart kunst! En het moest maar zo leuk niet zijn!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

10

Haha precies, het oefenen is gewoon ook veel te leuk! Weet zeker dat de workshops nóg leuker zijn, maar ik ben op dit moment heel hard aan het sparen voor de Blown Away Betty workshop in november dus mijn 'voor-de-leuk' budget is een beetje op... Misschien volgend jaar weer  :D