Onderwerp: Reuze pioenroos
Er zijn nog wel wat verbeterpunten, maar toch ben ik heel blij met mijn allereerste pioenroos
. Op naar de volgende

www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Reuze pioenroos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er zijn nog wel wat verbeterpunten, maar toch ben ik heel blij met mijn allereerste pioenroos
. Op naar de volgende

Wow, prachtig!
WOW! waarvan heb je het gemaakt?
Gaaaf zeg!!!!

WOW! waarvan heb je het gemaakt?
Van flowerpaste
Wat zijn die verbeterpunten dan? Daar kan ik ook van leren, want ik zie ze niet!
Fantastisch gedaan! 
Wat zijn die verbeterpunten dan? Daar kan ik ook van leren, want ik zie ze niet!
Fantastisch gedaan!
Heidi, de petals hadden een tikkie meer gecupd (nieuw NL woord
) kunnen worden zodat de hele bloem iets boller zou zijn, maar ik ben niet ontevreden 
Ja daar is ie
Hij is heel mooi geworden Addy

prachtig

Heidimaris schreef:Wat zijn die verbeterpunten dan? Daar kan ik ook van leren, want ik zie ze niet!
Fantastisch gedaan!
) kunnen worden zodat de hele bloem iets boller zou zijn, maar ik ben niet ontevreden
Alan Dunn zou zeggen: Hij is gewoon wat verder in de bloei of het is een andere variatie
Inderdaad gewoon tevreden zijn en evt de volgende keer uitproberen of het met iets meer "cuppen" mooier wordt
Cuppen: Het nieuwe woord voor 2012 
Boska schreef:Heidimaris schreef:Wat zijn die verbeterpunten dan? Daar kan ik ook van leren, want ik zie ze niet!
Fantastisch gedaan!
Alan Dunn zou zeggen: Hij is gewoon wat verder in de bloei of het is een andere variatie
![]()
Inderdaad gewoon tevreden zijn en evt de volgende keer uitproberen of het met iets meer "cuppen" mooier wordt![]()
Cuppen: Het nieuwe woord voor 2012

Heb je wel gelijk in dat cuppen.
Maar desalnietemin istie prachtig!!!
Mooi kleurverloop!
prachtig!
ik vind deze veel mooier en realistischer dan die dikke bolpioenen eerlijk gezegd 
Wauw, mooi zeg!
ik vind um zooo gaaf Addy ,dat ik onmogelijk niet nog een keer reageer ,komt tie GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF,
vind um echt geweldig.
groetjes Carla
Wow, hij is prachtig!
altijdcakes schreef:WOW! waarvan heb je het gemaakt?
Van flowerpaste
THX 
Hij is prachtig
Heb je de gele meeldraden zelf gemaakt of zijn het meeldraden die je kant en klaar kan kopen?
Allemachtig prachtig!
En een pioenroos is een zij, als je zo'n tutuutje van een bloem bent...
WOW die is mooi zeg, PRACHTIG!!!! welke uitstekers heb je gebruikt en doe dan een how to erbij, ik denk dat vele van ons die grag willen maken, ik in ieder geval HEEL GRAAG!!
heel fraai, heel fraai

Prachtig

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Reuze pioenroos