1

Onderwerp: Hoihoi

Hallo iedereen,
ik wil me even voorstellen.

Mijn naam is Sharon, 29 jaar en woon in het mooie Enter.
Ik heb vorige week vanuit mijn werk een workshop taart decoreren gehad en ik moet zeggen ik ben behoorlijk besmet met het taartenbak virus...
Ik hoop deze week mijn tweede taart te kunnen bakken. Deze keer helemaal alleen...;). De eerste spulletjes heb ik in ieder geval al thuis.
Wanneer iemand tips of trucs heeft en/of een keer met mij aan een taart wil freubelen zou natuurlijk erg leuk zijn.

Groetjes Sharon

2

Re: Hoihoi

welkom o het forum !

ik heb hier al heel veel geleerd en tips gehad dus hoop dat je er ook veel aan hebt !

groeten
Marjolein

3

Welkom hier!! Ja heb ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeel ideeeen hier weggehaald en heel veel geleerd, heb helaas zelf nog geen workshop gehad...

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

Hoi!

Welkom op dit gezellige forum...... dat minstens net zo verslavend is als taarten maken  :D Veel plezier!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Hoi Sharon

Nog een Enterse.... Gezellig.

Mocht je wat nodig hebben, of willen lenen, kan nooit ver bij je van daan wonen, zo groot is Enter nou ook weer niet.

Groetjes
Jessica

6

Hoi Jessica,

Het kan inderdaad niet ver zijn.. lenen?? laten we daar maar niet aan beginnen..;) ik begin net en heb dus nog bijna niets.. hahaha dan denk ik dat ik iets te vaak langs ga komen...
Ben nu druk spulletjes aan het inslaan en verzamelen.. dus als je wat over hebt..;)

7

Hoi Sharon

Soms is het wel fijn om dingen te proberen voor je ze koopt hoor, anders heb je dingen die je nooit gebruikt....
Volgens mij heb ik niet echt dingen over, of mijn kelder is gewoon te groot haha.

Groetjes
Jessica

8

Hey Jessica,

Ik kan me voorstellen dat sommige dingen handiger zijn om eerst uit te proberen... maar ben soms nogal impulsief met kopen.. heb me gelukkig in kunnen houden bij de groothandel vorige week. maar ik heb nu weer zoiets van dat ik te weinig verschillende uitstekers heb op leuke dingen mee te maken... :s met name die reliefmatten en die fonds zijn zo belachtelijk duur... Heb jij die toevallig??

Groetjes Sharon

9

Gezellig, een Enter-topic  :D

Hier nog een Enterse  :) 

Dingen over heb ik ook niet, maar jullie mogen best een keer hier komen freubelen. Ik heb wel molds en uitstekers genoeg. Alles heb ik ook niet, maar wel veel!

Ik heb ook wel dure dingen aangeschaft die me heel handig leken en waar ik bijna niet naar omkijk. Dan is het eerst kunnen uitproberen wel heel prettig!

10

Zo word het echt een Enter topic, gezellig.
Die grote matten heb ik niet Sharon, wel kleinere, voor cupcakes te gebruiken.
Als wij nou aan jou doorgeven wat we niet hebben, mag jij dat kopen, komen we het bij jou wel lenen  :lol:

11

@Angela (?)Ik maak graag een keer gebruik van je aanbod om een keer te komen freubelen. Lijkt me erg leuk en ik denk dat ik ook nog wel het één en ander te leren heb..
@Jessica.. hahaha goed idee!.... ;)  zou wel makkelijk zijn dan he....

12

Hihihihi dat is een goeie Jessica, zullen we lijst maken?

Jullie zijn welkom!