1

Onderwerp: Mijn favoriet...voor oudste dochter...die niet van marsepein houdt

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/197775_145272198942209_1814158356_n.jpg

Met aardbeien van de boer..........ze zijn heerlijk! En wat een verschil zeg met de groenteboer of supermarkt...geen plekjes...alles supermooi!

Gevuld met mascarpone/slagroom en aardbeien

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Mijn favoriet...voor oudste dochter...die niet van marsepein houdt

Zooooo hij ziet er super lekerrrrrrrrrrrrrrrrrr uit!!!Heb water in mijn mond :lol:
Mag ik vragen hoe jou mascarpone/slagroom er zo goed uit ziet...bij mij was hij de laatste twee keer waterig en er zaten een soort stukjes in(en nee hij was niet over datum :lol:  :lol: )

appeliete schreef:

Zooooo hij ziet er super lekerrrrrrrrrrrrrrrrrr uit!!!Heb water in mijn mond :lol:
Mag ik vragen hoe jou mascarpone/slagroom er zo goed uit ziet...bij mij was hij de laatste twee keer waterig en er zaten een soort stukjes in(en nee hij was niet over datum :lol:  :lol: )

Ik heb mijn dochter slagroom, met suiker en klopfix laten kloppen...tot hij net blijft hangen aan de mixer...en vervolgens de mascarpone erdoor...heel even op lage stand mixen en klaar!

Hahaha, en het water loop hier ook al in mijn mond......ben blij dat ik er ook lekker zelf mag van genieten! :-)

4

Mjam, ziet er heerlijk uit!
Welke toevoeging geeft de mascarpone? Het lijkt me namelijk ook lekker met alleen maar slagroom en fruit!

Judy30 schreef:

Mjam, ziet er heerlijk uit!
Welke toevoeging geeft de mascarpone? Het lijkt me namelijk ook lekker met alleen maar slagroom en fruit!

De mascarpone maakt het net wat frisser vind ik! En zorgt ook dat de vulling wat steviger is.

6

Hmmm, ziet er heerlijk uit  :P  :9

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Thnx, hij was ook heerlijk!!!

8

Oeh, ik krijg trek!

Groetjes,
Michelle

9

appeliete, waarschijnlijk is hij dan geshift! Dat gebeurd al je hem iets te lang gemixt hebt... Heb ik ook weleens  :o

Ook mij loopt het water in de mond... Hij ziet er echt lekker uit!!