1

Onderwerp: De magie van suiker

Deze taart totaal gepikt (geinspikt kan je het nieteens meer noemen) van een taart die ik in de "magie van suiker" heb gezien.
Gevuld met Banketbakkersroom en aardbeien.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599985_445917102094292_18264149_n.jpg

2

Re: De magie van suiker

Ik zeg: goed gepikt!

Liefde is... elke dag een taartje

3

Prachtig gepikt zelfs. Ik mocht hem nog even in het echt aanschouwen, en hij was in het echt nog een stuk mooier! :)

4

dank u dank u ;)

Mooi!

6

dank je :)

7

Netjes geinspipikt  :lol: Ik vind de randverwerking erg leuk en anders :thumb:

Be in love with what you have

8

Mooi! Volgens mij ben ik op deze bruiloft geweest.....maar je taart jammer genoeg niet in het echie gezien ( zal wel in de middag gegeten zijn).

9

mooi zeg! :Y

10

Boppe schreef:

Mooi! Volgens mij ben ik op deze bruiloft geweest.....maar je taart jammer genoeg niet in het echie gezien ( zal wel in de middag gegeten zijn).

Ow wat leuk! De taart is als het goed is rond half 5 gegeten!

11

Noompie schreef:
Boppe schreef:

Ow wat leuk! De taart is als het goed is rond half 5 gegeten!

Maar daar kan je nooit vanuit gaan he? :lol:

12

haha, volgens de mevrouw die ons ontving (waar we even mee aan het discusseren waren of de taart nu wel of niet in de koeling moest) kon je noooooit van te voren weten wanneer de taart aangesneden ging worden.. oke.. in dat geval maar in de koeling ;)