1

Onderwerp: Babushka en Batman....

Een gezellige taart met Babushka's en een stoere taart voor Mike:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N6VGYDB6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8E3WJZXY.jpg

2

Re: Babushka en Batman....

Mooie taarten. Ik ben helemaal fan van de bovenste. Gave kleuren ook!

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

3

2 totaal verschillende onderwerpen maar ik vind ze allebei erg mooi geworden. De bovenste is ook mijn favoriet maar de kleine vleermuisjes zijn ook leuk gedaan zo. Heb je een uitsteker gebruikt of ze zelf uitgesneden?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4 Laatst bewerkt door Tigrasas (16-06-2012 22:14)

Super leuke taarten, vooral de eerste!
Overigens heten die poppetjes "matruschka" en niet babushka, wat omaatje betekent ;)

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Sandra-lala schreef:

2 totaal verschillende onderwerpen maar ik vind ze allebei erg mooi geworden. De bovenste is ook mijn favoriet maar de kleine vleermuisjes zijn ook leuk gedaan zo. Heb je een uitsteker gebruikt of ze zelf uitgesneden?

Sssst, maar de bovenste is ook mijn favoriet  ;) De vleermuisjes zijn uitgesneden. Met de cricut  O-)

6

Tigrasas schreef:

Super leuke taarten, vooral de eerste!
Overigens heten die poppetjes "matruschka" en niet babushka, wat omaatje betekent ;)

Dank je wel  :)  Ik weet nooit hoe ze heten dus heb ik snel op de site van Bien gespiekt en het overgenomen  O-) Maar ik zal het in ieder geval niet meer vergeten!

7

Ik pik je batman-idee als je het niet erg vindt :) Ik moet maandag een batman-taart afhebben en vind deze er erg leuk uitzien ! Vind je dat oke?

8

Super!

9

Bonz schreef:

Ik pik je batman-idee als je het niet erg vindt :) Ik moet maandag een batman-taart afhebben en vind deze er erg leuk uitzien ! Vind je dat oke?

Natuurlijk vind ik dat ok  :Y Zo komen we toch (bijna) allemaal aan onze ideetjes  ;)

10

Cool :) Ik ga de letters en vleermuisjes nu maken om ze goed te kunnen laten drogen :)

11

Annekehil schreef:
Sandra-lala schreef:

Sssst, maar de bovenste is ook mijn favoriet  ;) De vleermuisjes zijn uitgesneden. Met de cricut  O-)

Van Wilton is er een Halloween mini uitstekersetje, met daarin o.m. een vleermuisje. Je hebt een set van zes of een set van twaalf.

12

Ik heb er net 10 uitgesneden .... :S !!

:lol:

13

Bonz schreef:

Ik heb er net 10 uitgesneden .... :S !!

:lol:

Oeps  :D

14

Hel mooie en leuke taartjes!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Heel leuk. Ik vind de batman-taart juist heel goed. Echt een jongens taart!