Onderwerp: parade van miggels taart
hierbij de taarten die ik tot nu toe heb gemaakt. ben in vor tips, tricks en opbouwende kritiek ofhandigheidjes, ik hoop dat jullie ze leuk vinden

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » parade van miggels taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hierbij de taarten die ik tot nu toe heb gemaakt. ben in vor tips, tricks en opbouwende kritiek ofhandigheidjes, ik hoop dat jullie ze leuk vinden

goh , zelfs foto's plaatsen is me eindelijk gelukt.....
ik word nog eens net zo handig met de computer als met taarten maken.

zo, jij hebt hard gewerkt! Je maja de bij is mijn favoriet, word je meteen blij van.
was mijn eerrste bestelling voor een collega, dit zijn taarten die ik de afgelopen 2 jaar heb gemaakt. Alleen de 2 vierkanten met bloemen en de 2 stropdassen moesten allemaal in 1 week gemaakt worden en de fiets en de stapeltaart afgelopen week. verder probeer ik nog kanten te winnen....
Ze staan helaas niet in chronologische volgorde en bij de zwarte piet had ik na het vervoeren nog een deceptie.. alleen zijn linker oog zat nog op de taart. Al het bruin was ervan afgelopen. Heeft iemand hier ervaring mee. Gelukkig was hij voor onszelf en had ik nog een foto... 
Misschien heb je met te veel vochtig iets afgesmeerd zoals slagroom of botercreme van de mix??
Verder leuke taarten 
botercreme was het....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » parade van miggels taart