Onderwerp: Bob...Bob...BobberdieBob...Bob...Bob...
Toen moest het er van komen, een Bob de Bouwertaart voor Teun!!!! Vol goede moed aan de slag gegaan. Hevig aan het boetseren en toen was ondertussen de moed mij in de schoenen gezakt. Maar ja, zoals een collega me ooit schreef: als de moed je in de schoenen zakt moet je op je kop gaan staan. Dus dat deed ik maar en die Bob deed me na. Helaas bleef hij in stapeltje stenen vast zitten
.
Het ging niet geheel vlekkeloos (zie vlekjes boven de naam), maar uiteindelijk toch wel tevreden met deze taart. Hoor graag wat jullie ervan vinden. Na het zien van de foto's heb ik aan de onderkant van het blauwe taartje nog een alleraardigst randje gemaakt om de botercreme weg te werken die er dan toch nog weer onderuit piept
Let niet op het lintje, dat is nog even ter versteviging... En uhm ja, die helm maak ik de volgende keer wat meer 3D. Zo van de zijkant heeft ie wel een heeeeeeeeeeeeeel plat achterhoofd...haha
Nou hier istie dan:

~ Neem je dromen mee de dag in ~

Ik heb deze week ook een voetbaltaart op het programma. Plaats je ze nu stiekem al hier, kan ik de kunst even afkijken?