26

Re: Bruidstaart met een traan

Afschuwelijk...
Maar een mooie taart en geweldig idee van je!

27

Mooie taart voor een mooie en speciale gelegenheid!! Kippenvel krijg ik van je verhaal!!

28

pppffff.
Moet gewoon bijna huilen.
Schitterend wat je hebt gedaan! respect.  :thumb:

I may not be perfect, but i'm always me

Mooi en wat verdrietig. Gelukkig heb je nog een mooie bijdrage kunnen leveren aan de mooie dag!

30

jeetje...

Enthousiaste groet, Maxime

Wat een prachtige taart en wat enorm lief van je dat je de taart voor hen gemaakt hebt. Ik ben het met je eens: iedereen verdient een bruidstaart voor hun bruiloft.  :Y Ik weet zeker dat dat heeft bijgedragen aan een bijzondere dag voor hen.

32

Jemig, hier hou ik het niet droog bij. Wat een prachtig maar tragisch verhaal. Je bent een topper :Y

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

33

mooi en triest...

liefs marieke

34

Ik zit met tranen in mijn ogen. Wat een mooi gebaar van je en de taart is heel erg mooi

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

35

zeer ontroerend dat je dit nog voor hen/haar hebt kunnen doen.... en zo triest voor hen...... hele mooi taart

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

36

Ik krijg overal kippenvel van je verhaal, maar wat een mooi gebaar, die bloem op een taart. Heel goed idee zo!

37

Wat ontzettend lief dat je zo`n mooie taart voor hun hebt gemaakt. Vreselijk zeg!!!

38

Tjonge, wat een verhaal! Wat super dat je ze nog blij hebt kunnen maken met deze mooie taart.

39

Wat een verdrietig verhaal, terwijl de bruid in deze tijd normaal trots de foto's van de prachtige taart aan iedereen zou moeten kunnen laten zien, zitten wij ze te kijken........
Harstikke mooi en wat geweldig dat je dat hebt gedaan.

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

40

de taart is super mooi en ook ik ziet met tranen in me ogen sterkte

Wauw wat heftig, zo zie je maar, je mag geen dag voor vanzelfsprekend nemen. Ik vind je taart en je verhaal erg speciaal en mooi...

Life is uncertain......eat dessert first!

42

Ik ben er stil van,maar wat een mooi gebaar de taart met de enkele orchidee!

43

Heftig zeg maar wat fijn dat je toch je steentje hebt kunnen bijdragen aan een onvergetelijke dag  :thumb:

44

brok in me keel,wat een verdrietig verhaal,zo oneerlijk dat er zulke verdrietige dingen gebeuren :(

45

echt een mooie taart vooral als je die in een dag hebt gemaakt en wat een treurig verhaal

46

Ben er ook stil van....... Mooie taart, zeker met die enkele bloem, waar het bruidspaar om vroeg.....