Onderwerp: Plastic zakjes voor koekjes gezocht!
Dag mensen,
Onderwerp zegt het al, in welke winkels kan ik zakjes vinden om koekjes in te doen??
Help graag! Alvast dank!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Plastic zakjes voor koekjes gezocht!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dag mensen,
Onderwerp zegt het al, in welke winkels kan ik zakjes vinden om koekjes in te doen??
Help graag! Alvast dank!
ik weet dat sommige mensen van die zakjes voor kaarten gebruiken. die liggen oa bij de wibra en boekwinkels maar ik heb wel eens gelezen dat het mogelijk niet goed zou kunnen zijn omdat zakjes voor kaartjes niet perse voedselveilig moeten zijn.
anders zou je kunnen denken aan een groothandel en in belgie bijvoorbeeld de ava ava.be/NL/
ook zijn er wel online winkels, Bouwhuis misschien ook wel en anders paardekooper.nl/eten/zakken_kunststof
succes
Wat ik begrepen heb tijdens de workshop is dat die zakjes voor kaarten niet lucht dicht zijn. En daardoor de koekjes zacht worden.
Je moet pp zakjes hebben.
deze bijvoorbeeld:
.paardekooper.nl/eten/zakken_kunststof/vlakke_zakken/vlakke_zakken_pp
Bij de Makro hebben ze dozen met allerlei maten doorzichtige zakjes
Bedankt voor alle antwoorden! Geen Makro in de buurt maar wel Sligro, k ga daar maar eens kijken!
toen ik voor de trakties op school beschuitje met muisjes had gemaakt heb ik deze zakjes gebruikt :
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Plastic zakjes voor koekjes gezocht!