Onderwerp: Halleuw!!
Halleuw allemaal!
Ook ik ben nieuw hier op het forum en dacht dat het wel handig is om me even voor te stellen... Tja nieuw op het forum... eigenlijk niet, ik neus al een tijdje rond voor tips en inspiratie maar ik heb me nu pas aangemeld en vandaag pas voor het eerst een parade geplaatst!
Mijn naam is Roxanne, 27 jaar oud en ik woon in Roermond samen met mijn man (Niels) en 2 kindjes (Julia van net 2 en Ollie (Olivier) van bijna 1). Ook zijn wij in het gezelschap van een klein wit hondje Louike (spreek je uit als Lowieke) genaamd. Verder heb ik momenteel een bolle buik... in oktober verwachten wij ons derde kindje! Daarbij werk ik 24 uur per week als management assistente dus ik verveel me absoluut niet!!
Buiten taartjes heb ik nog een paar andere hobby's (waar ik jammer genoeg bijna niet meer aan toe kom). Ik naai graag, maak speelgoed e.d. van vilt, maak graag zelf sieraden (met kralen), ben al maanden bezig met het haken van een deken, enzovoorts. Verder hou ik van roze, stippen, rozen, vlinders, mijn bakfiets, Blond-Amsterdam, Oilily, Martini, popcorn, thee, vriendinnetjes en noem maar op!
Ik bak nu taartjes sinds december en vind het steeds leuker worden. Ik heb nog niet echt workshops gevolgd en ik heb nog nauwelijks materialen aangeschaft maar dat ligt nog wel allemaal in de planning.
Heel erg leuk om jullie allemaal te leren kennen en ik hoop dat jullie met evenveel plezier naar mijn creatie's zullen gaan kijken als ik naar die van jullie!!
Lieve groetjes van Roxie