1

Onderwerp: Wie heeft een idee?

Mijn vriend is brandweerman en is onlangs bevorderd van brandwacht naar hoofdbrandwacht. Verder niet zo bijzonder maar als geintje hebben ze er onderling heel wat van gemaakt, vooral dat hij er nu een extra streep bij krijgt.

Nu wil ik graag een taart maken die hier bij past. Omdat die strepen zo centraal staan wil ik daar iets mee doen. Verder dan drie strepen op een taart kom ik niet echt. Heeft iemand inspiratie?

Life takes you to unexpected places, love brings you home

2

Re: Wie heeft een idee?

Brandweermannetje boetseren, puzzelplaatje van bv een brandend huis of zoiets?

3

Ik wil eigenlijk een taart waar de strepen die bij deze rang horen centraal staan. Het hoeft niet het enige te zijn, maar ik weet niet hoe ik dat kan verwerken in een ontwerp.

4

Ik zit te denken aan een taart met openslaande punten. In de laag die openslaat maak ik dan twee strepen. De punten slaan dan open en daaronder zitten dan de nieuwe drie strepen.

Zou dat uitvoerbaar zijn? Hoe krijg ik dan die twee strepen op de buitenste laag? Als je ze na het bekleden erop plakt, zou je de punten dan nog goed los kunnen snijden?

5

gewoon doen jeanine, volg je hart!!! niet twijfelen, tijdens het maken wordt het vast anders dan je dacht, maar mislukken kan het niet toch?

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

6

nicky67 schreef:

gewoon doen jeanine, volg je hart!!! niet twijfelen, tijdens het maken wordt het vast anders dan je dacht, maar mislukken kan het niet toch?

:Y

Thanx, ik ga het idd maar gewoon proberen denk ik!

7

Zitten de strepen niet op een soort schildje? Dan zou je die ook nog knnen puzzelen voor op de taart

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...