Re: is roze en goud mijn nieuwe zwart en zilver?
dat had ik dus weer he, maak ik dus eindelijk een andere taart dan zwart, wit en zilver. moet je nu eens kijken wat voor kleur trui mijn oma aan had op haar verjaardag....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » is roze en goud mijn nieuwe zwart en zilver?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dat had ik dus weer he, maak ik dus eindelijk een andere taart dan zwart, wit en zilver. moet je nu eens kijken wat voor kleur trui mijn oma aan had op haar verjaardag....

oeh! leuk leuk!
JEeeetje wat mooooooooooooooi! Vooral ook die randen lijken net broches!
En ze is 100 geworden nou mag ik daar even voor tekenen! Wat ziet ze er goed uit!!
Prachtig geworden weer! (hou zelf toch meer van de zwartwitzilverentaarten
)
![]()
![]()
ik vind deze taart een waar kunstwerk, net als je andere, sjieke zwart/wit/zilver enzo 'gekleurde' taarten,het zijn en blijven super mooie creaties die uit jouw handen komen
Inclusief je molds, haha....
oh wow echt prachtig,heel erg mooi!!!!
en 100 jaar
gefeliciteerd en wat zal ze hem MOOI vinden 
Jaaaa, gelukt!!! Maar ook al je andere vind ik mooi hoor
.
Gefeliciteerd met oma, ze heeft al net zo'n glad huidje als jouw taarten!!
Jeetje, ze ziet er echt goed uit !!
Die kantrand vind ik zooooo mooi, staat op mijn verlanglijstje 
roze, wit, zwart, zilver.... maakt niet uit
vind je taartjes één voor één prachtig
Hoop in stilte dat je ooit een boek uitbrengt 
Nu ´loop´ ik nog niet zo lang mee in taartenland, dus van je zwart wit en zilver had ik nog lang niet genoeg gezien, maar deze vind ik waanzinnig mooi!
Die molds zijn schitterend! (ik word er hebberig van
)
Een mooie taart is een mooie taart, of hij nou zwart, wit en zilver is of pimpelpaars.
En wat ziet je oma er goed uit voor haar leeftijd zeg!
zwart/roze/goud/zilver, maakt mij niet uit, ik kan altijd genieten van jouw taarten! ga vooral door zoals je zelf wilt, want er zijn een heleboel mensen die ontzettend van jouw kunstwerken genieten! (en er veel inspiratie en lering uithalen
)
groetjes, Antoinette
Jaaaaaaaaaa daar word ik blij van! En zeker met die mooie broches, ik weet hoe moeilijk ze zijn. Heb je ze geschilderd? Prachtig!!!!
Het maakt niet uit welke kleuren je gebruikt ik vind al je taarten prachtig!!
Ik vind hem prachtig en zeker voor een dame van deze leeftijd heel mooi.
ik ben nog niet zo bekend in taartland, en dacht dus dat het een echt fotolijstje was en ook de "camee's" dacht ik dat ze echt waren!! Tjee zeg, dat je dat soort dingen ook kan maken van taartenspul (ik moet écht nog een boel leren....)
Ik vind hem prachtig en zeker voor een dame van deze leeftijd heel mooi.
ik ben nog niet zo bekend in taartland, en dacht dus dat het een echt fotolijstje was en ook de "camee's" dacht ik dat ze echt waren!! Tjee zeg, dat je dat soort dingen ook kan maken van taartenspul (ik moet écht nog een boel leren....)
dat is juist zo leuk
alles zo veel mogelijk eetbaar, maar dan wel "echt" laten lijken 
Jaaaaaaaaaa daar word ik blij van! En zeker met die mooie broches, ik weet hoe moeilijk ze zijn. Heb je ze geschilderd? Prachtig!!!!
pfew! gelukkig! whahahah
en ja ik heb roze fondant gebruikt, deze gedust met pearl en sparkle en daarna met gouddust geschilderd
Echt een super taart en wat een mooie mould. Echt heel erg mooi!
Groetjes YVonne
In een woord prachtig!
Prachtig, maak niet uit welke kleuren je gebruikt

Mooooooiiiii en erg leuk een keer taart van jou in deze kleuren!!! Dat kan je dus ook superrrr!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » is roze en goud mijn nieuwe zwart en zilver?