Onderwerp: knopen taartje feedback

Voor het eerst een boltaartje gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Heeft iemand tip of een tooltje om die randjes van een vormpje te halen. Een schilmesje werkte niet echt
Bedankt voor het kijken.
Natalie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » knopen taartje feedback
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Voor het eerst een boltaartje gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Heeft iemand tip of een tooltje om die randjes van een vormpje te halen. Een schilmesje werkte niet echt
Bedankt voor het kijken.
Natalie
En nog een boltaartje wat is dit een leuke hobby

En nog een boltaartje wat is dit een leuke hobby

Fotografie is weer geen hobby van me 
Leuk he!
Ik word er ook gelukkig van!
Mooie taartjes zeg! De eerste is echt superschattig. Voor de rafelrandjes wil ik ook wel een tip!
Voorlopig gebruik ik ook een schilmesje en strijk het randje glad met mn vingers, maar je blijft het zien en dat vind ik jammer.
Leuke taartjes!
Ik gebruik een soort behang strijker?? Gewoon van de bouwmarkt, viel me een keer in handen toen dacht ik goh.. dat kan ik misschien gebruiken. Werkt voor mij super! Als je googelt op suwidestrijker (moest wel even zoeken hoe het precies heet) dan zie je het zo staan. Van boven aandrukken waar nodig en klaar! 
Dank je wel. Op naar de gamma dus 
als je dingetjes maakt van fondant, gewoon beetje uit laten harden, en dan met de needle tool of een wat stuggere penseel die randjes eraf krassen/vegen, werkt superrrrrr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » knopen taartje feedback