1 Laatst bewerkt door Taartje Speciaal (15-06-2012 10:48)

Onderwerp: Wát een bevalling...was deze taart...echt àlles ging mis

"Ik wil een Cars twéé taart" riep het kind op de achtergrond aan de telefoon...Oké...(?!)
Weet ik veel wat er anders is aan Cars twee dan aan Cars één...?Dus googelen maar.
En het wou niet vlotten...de fondant scheurde (en niet weinig!  :s )...ik was vergeten eerst de punt eraf te snijden...ben geen ster in boetseren....er viel van alles af...mijn tool brak doormidden...was de dowels vergeten...ik had geen inspiratie...ik had haast (vanwege de avondvierdaagse waar ik met mijn 4 kinderen aan meedeed) nu ja doorgaan en niet opgeven en dit is het uiteindelijke resultaat.
Gelukkig (pfff,pfff) was de klant heel blij bij het zien van de taart (nu nog hopen dat ze hem ook lekker vinden (aardbeien vlaaivulling en aardbeienjam met bbr)

http://www.taartjespeciaal.nl/uploads/images/Gallery/kindertaarten/Taart-Cars-2.jpg
http://www.taartjespeciaal.nl/uploads/images/Gallery/kindertaarten/Cars-2-taart-met-vliegtuig.jpg
http://www.taartjespeciaal.nl/uploads/images/Gallery/kindertaarten/Taart-Cars-Bliksem-Vliegtuig.jpg

Volg je hart..en je zit altijd goed...!www.taartjespeciaal.nl

2

Re: Wát een bevalling...was deze taart...echt àlles ging mis

Hij is toch mooi geworden hoor, ondanks je tegenvallers !

Groetjes, Conny

niets van te zien, gewoon een mooie taart :thumb:

4

Mooie taart zeg en hij zal ook vast heerlijk gesmaakt hebben :)

5

hij is toch hartstikke mooi geworden!!

6

Mooi geworden! Hoe heb je die stenen zo echt gekregen?

7

Leuke taart hoor! En.... wat is nu het verschil tussen Cars en Cars2? De 1e Carsfilm is bij ons helemaal grijs gedraaid, maar deel 2 is totaal langs ons heen gegaan  :Y !

Gr.
Sandra

altijdcakes schreef:

Mooi geworden! Hoe heb je die stenen zo echt gekregen?

Gewoon: prutsen mixen kneden klaar...gaat heel snel (en effectief, want oh, wat heb ik daar veel mee weggewerkt..  :D )

MamaSan schreef:

Leuke taart hoor! En.... wat is nu het verschil tussen Cars en Cars2? De 1e Carsfilm is bij ons helemaal grijs gedraaid, maar deel 2 is totaal langs ons heen gegaan  :Y !

Gr.
Sandra

Naar wat ik begrepen heb, zijn er een aantal nieuwe karakters bijgekomen, waaronder dat vliegtuig....
Het is iets van 'gaat rond de wereld'...

10

Taartje Speciaal schreef:
MamaSan schreef:

Gr.
Sandra

Naar wat ik begrepen heb, zijn er een aantal nieuwe karakters bijgekomen, waaronder dat vliegtuig....
Het is iets van 'gaat rond de wereld'...

Oh, ok! Nou, ben stiekem wel blij dat het hier thuis niet meer voorbij komt ;) !