Onderwerp: roze, wit, zwart, zilver, grijs en felle kleuren
allemaal in 1 topic.
Paar taarten die ik laatst heb gemaakt die ik graag wou showen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Communietaart last minute.
Mijn vriend zijn collega zei doe maar wat als het maar met roze en wit is. En met bloemetjes
Ik had een druk weekend met mn wedstrijdstuk en ook nog naar holland sugar art show geweest.
Ouders waren superblij dat hun dochter toch haar eerste verjaardag heeft gehaald omdat ze een moeilijke start heeft gemaakt. Ze wisten niet zeker of ze het zou halen. Ze wilde zo graag en voor zo'n gelegenheid kan ik geen nee zeggen.
Felle kleuren, hk en ook nog vrolijk. 
Geboortetaart die strak moest zijn. Babyshowerorganisator had it in haar hoofd en heb het ook volledig zo gemaakt zoals ze wou.
Ze was er superblij mee en ik ook. De enigste toevoeging van mezelf waren de bloemen
Moeder had een concept verstuurd van een foto die ze mooi vond. Ik vond het zelf te druk maar heb dan doorgevraagd wat ze mooi vond. In plaats van hartjes, sterren. Roze moet paars zijn en goud moest zilver zijn. Ruitjespatroon, zilveren strik en kroon. En veel parels
Omdat ik toch eigenwijs ben heb ik dan de lacemolds gebruikt en ze was gelukkig tevreden 
Na een lange tijd niet met marsepein te werken wilde dit bruidspaar hun taart met marsepein laten bekleden. Na veel weer info te hebben gezocht zeelandia marsepein gekocht .Super spul!Ik moet alleen weer even leren hoe ik geen scheurtjes moet krijgen.
De kleuren waren fel:fuchsia en limegreen. Ze was ook nog allergisch voor neppe vanille. Ze is ook iemand die zelf taarten maakt en dat vind ik nog spannender.
Bruidstaart van gisteren die ik via een andere taartenbakster kreeg. Ze maakte ook taarten. Ze wilde graag bloemen en had de vrije hand van wat voor bloemen. Wel een foto als inspiratie verstuurd en deze moesten zwart, grijs,zilver en wit zijn. Voor de rest de vrije hand gehad. Ik had rozen gemaakt die eerst van binnen wit waren en daarna met zwarte rozenbladen maar vond die niet mooi. Toen tot laat wakker gebleven omdat ik nieuwe rozen heb gemaakt. Ik moest het thuis afleveren en hun waren nog thuis....ze waren superenthousiast. Gelukkig

,maar lang niet zo sjiek als deze hoor.
Ik zal je tip zeker een keer uitproberen!
Maar de andere keer zou ik zelf het hele streep weer weghalen en weer opnieuw doen.