1

Onderwerp: Aladdin..

Mijn eerste puzzel plaatje..
Eenmaal bezig dacht ik waar ben ik toch aan begonnen:s
maar hij was voor mn dochtertje dus toch maar afgemaakt:p wou hem wat opfleuren maar dmv tijdgebrek met de voorbereidingen, het hier maar bijgehouden...
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/522486_143649279104186_857695436_n.jpg
Gezichtjes zijn echt priegelwerk pfff:s

Gevuld met slagroom en tropischfruit.

Re: Aladdin..

Oh zie net ff vergeten te vermelden
Feedback is welkom! Graag zelfs:p

3

Mooie taart :Y , volgens mij heb je ook een moeilijk puzzelplaatje uitgekozen voor de eerste keer. Ik kan het niet en durf het nog niet. Ziet er goed uit, de gezichtjes zijn moeilijk.
Gebruik je een soort pen voor de zwarte strepen?

4

Je hebt idd best een moeilijk plaatje gekozen maar de taart ziet er goed uit en de vulling klinkt heerlijk.
Toch zou ik de ogen en de mond net zo lang opnieuw gedaan hebben totdat ze niet zo boos kijken, de rest ziet er namelijk goed uit en de uitdrukking vind ik echt jammer.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

cleopetras schreef:

Mooie taart :Y , volgens mij heb je ook een moeilijk puzzelplaatje uitgekozen voor de eerste keer. Ik kan het niet en durf het nog niet. Ziet er goed uit, de gezichtjes zijn moeilijk.
Gebruik je een soort pen voor de zwarte strepen?

Ja had het een beetje onderschat denk ik:s
Voor de lijnen had ik een penseel gebruikt kleurstof met water...

Sandra-lala schreef:

Je hebt idd best een moeilijk plaatje gekozen maar de taart ziet er goed uit en de vulling klinkt heerlijk.
Toch zou ik de ogen en de mond net zo lang opnieuw gedaan hebben totdat ze niet zo boos kijken, de rest ziet er namelijk goed uit en de uitdrukking vind ik echt jammer.

Ja opzich viel het wel mee qua boosheid:p aladdin keek een beetje verbaasd met een super brede lach:p
Wou er wel mee doorgaan maar het was alweer 2 uur snachts en ik was bek af:( volgende keer ook even meer tijd ervoor nemen, hoe zou jij de ogen ed. Doen?
Ik had het met een mesje uitgesneden maar bij het oppakken ed vervormde het zo er:(

7 Laatst bewerkt door Sandra-lala (14-06-2012 12:21)

Rayah schreef:
Sandra-lala schreef:

Ja opzich viel het wel mee qua boosheid:p aladdin keek een beetje verbaasd met een super brede lach:p
Wou er wel mee doorgaan maar het was alweer 2 uur snachts en ik was bek af:( volgende keer ook even meer tijd ervoor nemen, hoe zou jij de ogen ed. Doen?
Ik had het met een mesje uitgesneden maar bij het oppakken ed vervormde het zo er:(

Bij zo'n relatief klein plaatje met gezichtjes die echt moeten lijken probeer ik meer een weg tussen puzzelen en boetseren in. De buitenlijnen wel uitsnijden maar voor de oogjes maak ik dan een kuiltje met m'n baltool en bouw de oogjes op met een klein wit balletje, kleiner gekleurd balletje en een stipje wit met kleurstof.
Zulke kleine onderdelen krijg je niet meer uitgesneden en gaan dan makkelijker zoals je ogen ook met boetseren maakt.
De mond ook met een flinterdun rolletje rood op het gezichtje boetseren/plakken. Het is juist wel leuk als dat er dan een beetje bovenop komt te liggen.....kun je gelijk zeggen dat je kunt 3d puzzelen  :+

Maar mijn Jasmine is ook niet perfect, het blijft stoeien met Disney figuurtjes.....www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=188510

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Oh wauwwwwww zo goed en mooi gedaan!!

Ik zal het de volgende x proberen als ik me er weer eens aan waag:p bedankt voor de tips!:)

(heb nog steeds een wauw in mn hoofd van je jasmien)

9

Leuk geworden hoor! Ik vind het moeilijke aan dit soort plaatjes dat ze heel erg kleine details hebben en ook nog eens herkenbaar zijn voor mensen, dus het valt zo snel op als het iets anders uitpakt. Daarom waag ik me alleen nog maar aan relatief grote en minder bekende plaatjes  ;)