1

Onderwerp: advies gevraagd...

Gisteren kreeg ik te horen dat ik een bruidstaart van 3 etages mag maken :cool:
Maar er zijn natuurlijk een paar verzoeken aan verbonden...
Hierbij heb ik even wat hulp nodig :Y

Er is het verzoek om er rozen en andere bloemen op te maken en taart moet in de vriezer

Nu dus mijn punt kan ik rozen ed fabriceren en dat ze dan niet als de taart weer ontdooit is als zielige hoopjes er bij liggen...?
Dat het stand houd zoals ik ze oorspronkelijk gemaakt had laat ik het zo zeggen :P
Heb al op het forum gezocht maar ik kom er niet echt uit wat te doen.
Wil er ook geen platte taart van maken waarbij alles opgeplakt is of dat ze zelf veel decoratie erop moeten leggen... O-)

Heeft iemand misschien voorbeelden voor oplossingen.....?

Alvast bedankt voor de hulp

Liefs
Jamie

Re: advies gevraagd...

Hoi,

Je kunt de decoratie (rozen) in een goed afgesloten plastic bak bewaren. Deze zijn zo enkele weken houdbaar. Je taarten kun je wel invriezen. Als ze gaan ontdooien in de koelkast (afhankelijk van de vulling in de koelkast bewaren) kun je de rozen er naderhand op leggen of op de locatie zelf. Eventueel eetbare plaklijm mee nemen en extra decoraties voor als er onderweg wat breekt.

3

Dank je voor je antwoord maar probleem is dat ze em zelf in de vriezer zetten voor de bruiloft... En ik zou het vervelend vinden als ze de hele taart dan dus zelf moeten decoreren...
Maar ik heb bedacht om gewoon een testje te doen met de vriezer en kijken in hoeverre iets inzakt...

djeemster86 schreef:

Dank je voor je antwoord maar probleem is dat ze em zelf in de vriezer zetten voor de bruiloft... En ik zou het vervelend vinden als ze de hele taart dan dus zelf moeten decoreren...
Maar ik heb bedacht om gewoon een testje te doen met de vriezer en kijken in hoeverre iets inzakt...

Hoi,

Maar kun je de taarten dan niet zo ver afmaken, dat ze de rozen bijvoorbeeld op een rondje dat je boven op de taart plaatst maakt.
Dan hoeven zij het er alleen nog maar op te leggen en is het minder werk. Ik weet niet of het goed gaat hoor als je de rozen mee invriest.