1

Onderwerp: vraagje wat ik niet kan vinden onder zoeken en faq

Ik heb me suf gezocht, als ik onder zoeken ingeef slagroom krijg ik dit te lezen:  Insane query. Aborting.

Onder faq vind ik allee de slagroommouse maar ook dat wilde ik niet.

Mijn vraag is: Welke slagroom kan ik t beste kopen die in en op de taart komt zonder dat die bv na n paar uur koelkast t vocht ervan wegdruipt want dat vind ik zonde van de taart.

Dus slagroom spuitbus gebruik ik dus niet.

Wie kan me helpen?

2

Re: vraagje wat ik niet kan vinden onder zoeken en faq

zoeken op alleen slagroom geeft zodanig veel 'hits' dat de zoekmachine je niet kan helpen........

Als je 2 zoekwoorden ingeeft: "slagroom and stevig" bijv. en de juiste rubriek bakken&vullen kom je veel verder........

Misschien aangevette slagroom gebruiken?

3

ik gebruik altijd slagroom van albert heijn
1 liter opkloppen met 125 gr. suiker

of van campina / friesche vlag

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

Ik zoek eigenlijk altijd via Google, dan krijg ik meer topics dan via DLT.
Ik zoek dan op bv 'slagroom deleukstetaarten'
Verder kan ik je niet helpen,jammer genoeg, want ik kan geen slagroom kloppen (mislukt steeds)  :s

5 Laatst bewerkt door Jeje (14-06-2012 11:15)

Ik heb wel slagroom gebruikt met klopfix, dit blijft dan mooi stevig, lekker met stukjes chocolade er doorheen. Het is alleen geen vulling die je lang kan bewaren en ik denk ook niet dat hij na invriezen lekker ontdooit.

What doesn't kill you, makes you stronger

6

Slagroom met 30-35% vetgehalte is het beste om op te kloppen.

En klopfix erdoor doen om het steviger te maken, helpt zeker (hoewel ik het meestal niet nodig vind).

De slagroom moet goed koud zijn om op te kloppen en na het kloppen ook weer meteen de koelkast in.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

7

oh geweldig allemaal voor jullie tips raad en advies wat slagroom betreft.
Ga morgen meteen naar de winkel want heb morgen n vrijedag en daar neem ik eventjes profijnt van want zaterdag is mijn man jarig dus ff iets bedenken, zo blijven we dus bezig haha

Dankjewel allemaal voor jullie hulp fijne dag  ;)

Ik heb altijd de slagroom van Albert Heijn gebruikt, ging prima, bleef lobbig (wél altijd klopfix toevoegen) Maar nu had ik laatst melkan slagroom van Jan Linders, 35 %vet, en dat werd me toch dik/stevig! Dus in het vervolg haal ik die! (Ook met klopfix!!)

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

9

Esther161068 schreef:

Ik heb altijd de slagroom van Albert Heijn gebruikt, ging prima, bleef lobbig (wél altijd klopfix toevoegen) Maar nu had ik laatst melkan slagroom van Jan Linders, 35 %vet, en dat werd me toch dik/stevig! Dus in het vervolg haal ik die! (Ook met klopfix!!)

Bedankt voor je advies dan ga ik morgen eens even naar Jan Linders en haal ik die beide in huis dan kan ik morgen wie weet eens wat testen, heb tenslotte een verlof dag dus lekker bezig zijn zonder afgeleid te worden door man of kinderen.

10

Zijn dat bekertjes??En neem je dan een pakje Klopfix erbij???
Sjonge heb nog nooit slagroom gekocht om te kloppen haha dus heb geen enkele ervaring daar in, het was altijd een spuitbus.Ik leer nog heel wat zo te merken  :lol:

11

ik koop slagroom in een pakje (langhoudbare) zit 200 gram in voor 34 euro cent. Bij de Plus merk muh

12

oh Chan dat is niet duur,,en hoe is die op een taart???Wordt hij waterig na wat langer staan??Want dat is juist mijn hulpvraag, zoek een slagroom die niet zo snel waterig wordt als het op en in de taart zit...zou je grappig worden een waterige taart haha

13

en hoeveel pakjes slagroom gebruik je dan ongeveer voor een taart

14

Esther161068 schreef:

Dan ga ik die eens proberen! Zo vind ik de bc 1:1 van Melkan ook iets steviger dan die van AH

Oh ja, de slagroom moet wel echt koud zijn voordat je deze opklopt  ;)  Al helpt dat mij nog niet echt  :s