Onderwerp: GROTE cupcake of juist KLEINE stapel..?
Zooo leuk, die ministapeltaart, maar wat is het nou eigenlijk?
Wij hebben er met z'n vieren van gesmuld, dus ik hou het maar op een heerlijk grote cupcake

"Keep calm and have a (cup)cake"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GROTE cupcake of juist KLEINE stapel..?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zooo leuk, die ministapeltaart, maar wat is het nou eigenlijk?
Wij hebben er met z'n vieren van gesmuld, dus ik hou het maar op een heerlijk grote cupcake

Wat ontzettend mooi!!!!!!
wat een schatje! leuk standaard ook 
Thanks! Die standaard is voor een cupcake, eigenlijk te klein hiervoor dus hij stond een beetje wiebelig 
Wacht even....en mini stapeltaart die de grootte heeft van een cupcake? wat zijn de afmetingen daarvan dan?? *gaat een wereld voor me open* en is dat dan een complete bakvorm, of zijn het alsnog allemaal losse laagjes?
vind hem er echt mooi uitzien en ook erg leuk dat cupcakeje erbovenop! Lieve kleurtjes ook 
Ohhhh Hij i echt heeeel mooi!!! Mooie kleuren en inderdaad die cupcake bovenop súper!!!!
Wacht even....en mini stapeltaart die de grootte heeft van een cupcake? wat zijn de afmetingen daarvan dan?? *gaat een wereld voor me open* en is dat dan een complete bakvorm, of zijn het alsnog allemaal losse laagjes?
vind hem er echt mooi uitzien en ook erg leuk dat cupcakeje erbovenop! Lieve kleurtjes ook
Dit is echt de mini onder de mini's
! Het taartje zelf (dus zonder de cupcake bovenop) is zo'n 11 cm hoog. Met het bakblik kun je er 4 tegelijk bakken, je kunt 'm onder andere kopen bij hipderdepiptaartdesign.nl. Omdat het zo'n ukkie is, is het gebruikelijk om het taartje niet te vullen maar gewoon te bakken met cupcake-mix
!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Heel erg leuk!! schattig taartje!
Kaleightje schreef:
! Het taartje zelf (dus zonder de cupcake bovenop) is zo'n 11 cm hoog. Met het bakblik kun je er 4 tegelijk bakken, je kunt 'm onder andere kopen bij hipderdepiptaartdesign.nl. Omdat het zo'n ukkie is, is het gebruikelijk om het taartje niet te vullen maar gewoon te bakken met cupcake-mix
!
Bedankt voor de uitleg! Die ga ik denk ik nogwel een keer kopen! Nog één vraagje: hoe krijg je die verschillende lagen dan bekleed?
(laag 1 wit, laag 2 roze, laag 3 wit) sorry voor de vragen maar ik vind ze er zo leuk uitzien!
tabithar schreef:Kaleightje schreef:
!
Bedankt voor de uitleg! Die ga ik denk ik nogwel een keer kopen! Nog één vraagje: hoe krijg je die verschillende lagen dan bekleed?
(laag 1 wit, laag 2 roze, laag 3 wit) sorry voor de vragen maar ik vind ze er zo leuk uitzien!
De bovenste laag bekleed je zoals altijd, de andere 2 gewoon met een reep fondant (je hebt achterop je taartje dus een naadje lopen). Op hun site zie je ook een duidelijke uitleg
!
Ik vind m GE-WEL-DIG!!!
Als je van niks weet lijkt t net een grote stapel!
Ik vind t zo leuk die mini stapels, ik denk dat t tijd word om er ook een aan te schaffen, haha!
Maar ik vind deze dus echt mega mooi!!!!!!
Die kleuren, t ontwerp, de cupcakejes
Love it!
Zo, die heb je netjes bekleed!! Ik krijg dat niet voor elkaar hoor op de manier waarop het beschreven staat!
Heel mooi!
Wat en leuke reacties allemaal
!
Ik heb hem op m'n hyves en facebook aangekondigd als workshop, krijg steeds meer aanvragen binnen, zo leuk!
@ Anne: ik denk dat het ook te maken heeft met het bakken, dit taartje moet al mooi strak uit de vorm komen, omdat je minder kunt corrigeren met botercrème...
Ontzettend lief en mooi taartje!!
How cute!
Wat een leukerd, mooi hoor.
erg leuk!
ik heb er een tijd geleden ook een gemaakt, het ziet er leuk uit.....
maar wat vreselijk op te bekleden!
Wat een geweldig mooi taartje/cupcake-ding 
Groot genoeg dus om als gezinnetje van te smikkelen 
Wow! Wat een leuk kleintje zeg! Helemaal super.
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
wat een schattig taartje, heb net op de site gekeken, ga er nog een nachtje over slapen, maar de kans is groot dat de bestelling morgen de deur uit gaat.
wat een schattig taartje, heb net op de site gekeken, ga er nog een nachtje over slapen, maar de kans is groot dat de bestelling morgen de deur uit gaat.
En, heb je 'm nog besteld
?
Oh wat is 't ie leuk 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GROTE cupcake of juist KLEINE stapel..?