1

Onderwerp: Mijn "Colette"

In het kader van beter laat dan nooit hierbij eindelijk het resultaat van de masterclass met Colette Peters die ik in december ;) gedaan heb. Heb hem zonet afgemaakt, dat was helaas tijdens de masterclass niet meer gelukt vooral ivm het formaat van het hele ding, hij is 90 cm hoog....
Ondertussen begrijpt iedereen dat ie van piepschuim is aan de binnenkant, verder alles fondant.
En nu eens bedenken waar ik het ding ga laten, want in mijn keukentje past ie eigenlijk niet. Tenminste niet als ik er ook nog mijn derriere wil kunnen draaien  :+

Komt ie!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PCXIOVLD.jpg

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: Mijn "Colette"

Geweldig mooi!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

3

Goeiedag zeg, prachtig!!!!

Tieneke

4

Wauw, wauw, wau wat is die geweldig mooi zeg  :thumb:

5

Gaaaaaaaaf!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Oh wat geweldig! Dit vind ik nou echt een taart waarbij je niet weet waar je moet kijken, super zeg!

7

Wauw, echt gaaf !!!

Groetjes, Conny

Voor sommige kunstwerken moet je gewoon een plaats vrij maken in je huis, en dit is er zo één!

PRACHTIG!!
En wat een werk zit er in zeg,  :thumb:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

9

Heeel mooi!

10

Heeeeeeeel erg mooi! Ik zou daar inderdaad zeker een mooi plaatsje voor vrijmaken :D

11

Gaaf hoor!

Wauw!!!

13

WOW! wat een prachtige taart! echt super gaaf :)

groetjes, Vivian

14

WHOHWHOH!!! Prachtig gewoon! :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

15

Echt GEWELDIG GAAF!!!!!!!
Prachtig gemaakt zeg :thumb:  :thumb:  :thumb:
En het is inderdaad wel moeilijk om voor zo'n grote taart een plekje te vinden maar toch verdiend deze taart de mooiste plek in huis ;)

16

Supergaaf hoe hij gestapeld is!!Ik zou het echt plek maken voor zo'n kunstwerk.

Ik ben toch erg nieuwsgierig of ze ook heeft geleerd hoe je dit moet stapelen met een echte taart?

Be in love with what you have

17

Ziet er wel supergaaf uit.

18

prettygem schreef:

Supergaaf hoe hij gestapeld is!!Ik zou het echt plek maken voor zo'n kunstwerk.

Ik ben toch erg nieuwsgierig of ze ook heeft geleerd hoe je dit moet stapelen met een echte taart?

Ja dat heeft Colette inderdaad! Je kon er ook voor kiezen om een echte taart te maken zelf, misschien was dat achteraf slimmer geweest, want ik ben echt uren bezig geweest om dat piepschuim schuin gesneden te krijgen op een beetje acceptable manier, haha!

19

Ja, dat heb ik gezien. wat een verschrikking dat piepschuim. Ik vond een klein rondje al moeilijk genoet met een kleine inkeping. hihihi, ik was blij dat ik het met echte taart heb gedaan. Ook al was het niet echt lekkere taart... :S
Ik weet hoe groot ie is, ik hoop dat je toch nog ergens een plekje vindt. misschien onder je trap op een leuk klein tafeltje??

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

20

Carina schreef:

Ik weet hoe groot ie is, ik hoop dat je toch nog ergens een plekje vindt. misschien onder je trap op een leuk klein tafeltje??

:)

21

Wat een gave taart!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

22

Hij is erg gaaf!!!

Liefs, Zanoni

23

Nou, hij blijft geweldig om ernaar te blijven kijken :thumb: