26

Re: is roze en goud mijn nieuwe zwart en zilver?

ik heb gewoon de witte fondant roze gekleurd met de pink van wilton (potje) en dan gewoon verschillende hoeveelheden toegevoegd. , het goud is de alom bekende golden rose van edible art en deze heb ik met alcohol gemengd. het schilderen van de brooches is echt niet zo veel werk. het is gewoon een handigheidje en juist helemaal niet zo precies. gewoon eerst uitdrukken in roze, dan dusten met pearl voor de glans over de hele brooche en dan de relief lijntjes luchtigjes schilderen met dust. ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Hoi Brenda,

Ik had ook al gereageerd op je FB maar doe dat hier graag nog een keer.

Ik vind het een prachtige taart geworden, en ja... ik word hier zeker vrolijk van!

Nu gaf je aan dat je de mold van het fotolijstje niet verkoopt, dat snap ik maar die van de parelrand? Die wil ik ook graag hebben!!  :D  O-)  :Y  :shh:

Kan dat?  O-)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

Al maak je het groen-geel, pimpelpaars met brons accenten,  of wat dan ook, het is en blijft hartstikke mooi!

En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grootmoeder!

29

Taarterataaa...! schreef:

Hoi Brenda,

Ik had ook al gereageerd op je FB maar doe dat hier graag nog een keer.

Ik vind het een prachtige taart geworden, en ja... ik word hier zeker vrolijk van!

Nu gaf je aan dat je de mold van het fotolijstje niet verkoopt, dat snap ik maar die van de parelrand? Die wil ik ook graag hebben!!  :D  O-)  :Y  :shh:

Kan dat?  O-)

whoehahahaaa, ja die komt er aan over een paar weekjes, dan zal die te koop zijn bij het taartencentrum in zoetermeer. ik moet hem nog iets verder uitwerken.  ;) voor ijzelf is hij al goed genoeg zo, maar hij moet gewoon nog verbeterd worden  :o

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

O, wil je ff een seintje geven?

Ik had laatst van jou de broche Xl mold gewonnen (op de beurs) ook via taartencentrum Zoetermeer.
Je maakt zulke mooi molds, ik wil de collectie compleet!  :lol:  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

:think: ..... Dat klinkt wel heel stoer.... je eigen collectie molds!

Wauw Brenda, je hebt gewoon je eigen collectie molds!  :Y  :thumb:

Gr. Lies(beth)

32

Taarterataaa...! schreef:

O, wil je ff een seintje geven?

Ik had laatst van jou de broche Xl mold gewonnen (op de beurs) ook via taartencentrum Zoetermeer.
Je maakt zulke mooi molds, ik wil de collectie compleet!  :lol:  ;)

dank je wel  :o  :D  die xl is ook een van mijn favorieten ;) ik herkende geen van de namen die gewonnen hadden, maarja, de avatars en forumnamen die ken ik dan weer wel ;) ik hoop dat je er blij mee bent ;)

33

Toch ook een reactie van mij!!
Vind deze ook weer erg mooi.
Zag vandaag dat de mold binnenkort te koop is in Nederland en ben om.
Ik wil ook graag de kantmal hebben, haha.

En je taartje is weer super!!
Je oma zal er erg blij mij zijn geweest.

Gefeliciteerd nog ;)

A new hobby, a new challenge

34

prachtig!
Zal je zeggen die anderen vond ik ook erg mooi, maar deze vind ik echt heel erg mooi!!!

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

35

een geweldige taart, echt super geslaagd rose met goud!

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

36

Heel erg mooi en mij maakt het niet uit welke kleuren je gebruikt ze zijn toch allemaal super mooi jou taarten duzzzzz:thumb:  :thumb:  :thumb:  mijn mond valt altijd open hahaha

O enne Dikke Proficiat met je oma wauw wat een mooie leeftijd 100

Lieve groetjes van Nicole

37 Laatst bewerkt door carol (13-06-2012 17:42)

nogmaals Bren vind um zo WAANZINNIG GAAF   :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:
groetjessssss Carla ;)
dat word weer sparen voor de parelmold,die is ook weer SUPER  :lol:

38

Ook roze met goud staat je PRACHTIG!!

En nog gefeliciteerd met je oma natuurlijk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

39

Ik hou van kant ;-).. Erg mooi!

40

Ik vind dit een heeeeel lief plaatje van een taart, ik vind de kantrand ook echt prachtig!
Geen zwartgallig commentaar mijnerzijds dus deze keer, maar een dikke  :thumb: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

41

Ik geloof dat ik maar eens naar het taartencentrum moet....  :D
Bedankt voor de tip van de fotolijstjes ook  :thumb:
Mbt je taart, ik ben zoiemand die je zwart zilveren taarten qua uitvoering mooi vind, maar niet qua kleur. Gelukkig weten de klanten die er wel van houden je te vinden ;-)
Maar dit vind ik, samen met je kettingtaart, echt prachtig!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

42

Super mooi!
Maar ik ben zo'n enorme fan van je zwaart/wit/zilver taarten!!!
Dus tis jouw stijl opzeker maar ik wacht weer op de volgende "kleurloze" taart ;)

Groetjes!

43

Van harte gefeliciteerd met je oma. Wat een hoge leeftijd heeft ze mogen bereiken!!
Je taart is ook weer prachtig! Een genot om naar te kijken.
Wat vond oma zelf van de taart?

44 Laatst bewerkt door kwebbeltje (14-06-2012 06:24)

Tom Poes schreef:

Ik vind dit een heeeeel lief plaatje van een taart, ik vind de kantrand ook echt prachtig!
Geen zwartgallig commentaar mijnerzijds dus deze keer, maar een dikke  :thumb: !

hahaha, dank je wel ;)

45

Wauw wat een leeftijd zeg 100. Mijn oma is 101, maar ik vrees dat ze de 102 niet meer gaat halen (januari), ze heeft haar heup gebroken  :( 

Maar wat ee mooie tart is dit zeg, ik vind dat deze kleuren je ook erg goed afgaan hoor!!!! Erg mooi gedaan!!!!!  :Y  :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

46

ik vind hem heel mooi :Y  :Y  :Y

Groetjes Gerien

47

Hij is prachtig ookal is het roze met goud. vind het ook wel chique

48

Echt geweldig mooi :thumb:  :thumb:  :thumb:

49

Neh ik wordt ook nooit blij van je zwart met zilver...maar ook niet van deze hoor!
Jaloers...dat wel! :lol:  Niet op een nare boze manier, maar op een "dat kan ik nooit zo mooi en zo netjes en zo stijlvol" manier.

Wat een prachtstuk, en bijna ongelofelijk dat al die sieraden eetbaar zijn!
Diepe bewondering!!

Groetjes Sas

50

Hij is erg mooi, maar ik hou ook van je zwart, zilver, grijs, etc, etc taarten