76

Re: Kleine parade

nicole th schreef:

:lol:  :lol:  :lol: Je hebt hem even weer aandacht gegeven Marie-Anne  ;) .Dank jullie el voor de leuke reactie  :Y
En ik heb me aangemeld bij facebook  :D

Ik kan je niet vinden op FB!!!!! Zoek me even op onder Leonie van Goor...kunnen we vriendjes worden... :D

77

Het zijn weer pracht exemplaren!
En stoppen? Nee niet doen, probeer uit te zoeken waarom je het niet leuk meer vind. Zijn het er teveel dan toch de prijs omhoog en minder opdrachten (of nee leren zeggen  ;) )
En anders alleen de thema's / taarten doen die jij leuk vind om te doen!

Liefs, Zanoni

78

Zanoni schreef:

Het zijn weer pracht exemplaren!
En stoppen? Nee niet doen, probeer uit te zoeken waarom je het niet leuk meer vind. Zijn het er teveel dan toch de prijs omhoog en minder opdrachten (of nee leren zeggen  ;) )
En anders alleen de thema's / taarten doen die jij leuk vind om te doen!

Goede tips!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

79

leonietje schreef:
nicole th schreef:

:lol:  :lol:  :lol: Je hebt hem even weer aandacht gegeven Marie-Anne  ;) .Dank jullie el voor de leuke reactie  :Y
En ik heb me aangemeld bij facebook  :D

Ik kan je niet vinden op FB!!!!! Zoek me even op onder Leonie van Goor...kunnen we vriendjes worden... :D

Hihihi ik heb me wel aangemeld maar ga af en toe eens piepen maar voor de rest doe ik er niets op  :lol:  :lol:  :lol:
Zal je straks eens gaan zoeken  ;)

80

Super parade.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

81

neeeeeee, Nicole, niet stoppen hoor!!! dat kan niet! de taarten zijn weer super maar die laatste is meer jouw ding denk ik, en jouw mooie bloemen werk! kom op! gewoon lekker alleen nog maar die dingen maken die jij leuk vindt dat doe ik nu ook en dat bevalt super!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

82

O o o o o , je taarten blijven mooi om te zien .Je hebt echt gouden handen.  Hoop je snel weer eens te zien en zo,n  lekker broodje bij je te eten . Gr. Aan je lieve man

Veel taart plezier

Ik was op zoek naar een bieber taart en toen zag ik deze waarschijnlijk gemist. Maar absoluut niet stoppen je maakt zulke geweldige taarten. En door jouw,Leonietje en madame Gateaux boetseer ik nu ook af en toe. Nog lang niet zo als jullie. Maar de inspiratie haal ik wel uit jullie poppetjes geweldig altijd! Ik snap niet dat jullie julie talenten niet gaan bundellen in een boek. Dan ben ik de eerste die er een koopt!
Rustig aan en ga er weer van genieten!

Groetjes P@trici@

84

Mooooi Nicole! Ik snap het wel hoor, bij mij is de zin ook een beetje weg... Maar ik gooi het nu maar gewoon op m'n dikke buik, haha! Ik ben al een tijdje veeeeeel minder aan het maken, maar merk wel dat de zin daardoor wel weer een beetje terug komt. Misschien een pauze inlassen? Zou veel te jammer zijn als je stopt!  :Y

85

Echt prachtige taarten :thumb:  :thumb:  :thumb:

86

ik ben hier al heel lang niet meer geweest gestopt met taarten maken dooe me opleiding en nu na bijna een jaar weer aan de taarten volegnd weekend voor het eerst

maar WOW wat maak jij mooie taarten!! GAAF zou willen dat ik zo goed was

Groetjes Bianca.

Jee Nicole,

Juist door de taarten die jij maakt, worden anderen weer enthousiast, en leren daar dan ook weer veel van. Ik kom nog niet zo lang op dit forum maar geniet elke keer weer van de taarten die ik voorbij zie komen, en dan zeker van die zoals die van jou: geweldig die boetseersels! Naast Leonietje heb ik er maar weinig gezien die zo mooi en gedetailleerd zijn. Zoals in de andere reacties al staat: t is echt een talent! Dus.. t is jouw keus maar ik zou t doodzonde vinden als je stopt... :) (misschien alleen even een lekker lange vakantie nemen ofzo??)

groetjes Wendy

88

Wauw wat een mooie parade  :thumb:

89

brabantsgebakske schreef:

Jee Nicole,

Juist door de taarten die jij maakt, worden anderen weer enthousiast, en leren daar dan ook weer veel van. Ik kom nog niet zo lang op dit forum maar geniet elke keer weer van de taarten die ik voorbij zie komen, en dan zeker van die zoals die van jou: geweldig die boetseersels! Naast Leonietje heb ik er maar weinig gezien die zo mooi en gedetailleerd zijn. Zoals in de andere reacties al staat: t is echt een talent! Dus.. t is jouw keus maar ik zou t doodzonde vinden als je stopt... :) (misschien alleen even een lekker lange vakantie nemen ofzo??)

groetjes Wendy

Dank je wel wendy  :o , ik wil jullie trouwens allemaal vanuit de grond van mijn hart danken voor de lovende woorden die een echte bemoediging zijn  :Y
Dank jullie wel  :thumb: