Onderwerp: Bruidstaart.....
Maar niet voor in de rubriek "Bruidstaarten", want hij is niet gestapeld...
Vandaag 15 jaar getrouwd.
Details....

De rozen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar niet voor in de rubriek "Bruidstaarten", want hij is niet gestapeld...
Vandaag 15 jaar getrouwd.
Details....

De rozen

He Miep ik ben ook van '75!
Bedankt voor je reactie! 
Wat een romantische taart 
Mooie taart! En gefeliciteerd!
Mooi hoor! 
Dat is grappig...zie net een foto van je taart bij een vriend van me op Facebook (door je man Eric?) Super mooie taart en gefeliciteerd!
mooi!
Dat is grappig...zie net een foto van je taart bij een vriend van me op Facebook (door je man Eric?) Super mooie taart en gefeliciteerd!
Grappig! Ik had van de week ook al met iemand anders die via via mijn taart al had gezien. Is die vriend ook met foto's bezig?
Maar dat klopt...Eric is al 15 jaar mijn man!
Sjaantje schreef:Dat is grappig...zie net een foto van je taart bij een vriend van me op Facebook (door je man Eric?) Super mooie taart en gefeliciteerd!
Grappig! Ik had van de week ook al met iemand anders die via via mijn taart al had gezien. Is die vriend ook met foto's bezig?
ik had idd je andere taart en ook deze gezien via plonie
ook deze taart is erg mooi geworden.
ik heb met haar op de banketbakkers opeiding gezeten, en jaren later kwam ik haar laatst bij de pme lessen ook weer tegen
2ling schreef:Sjaantje schreef:Dat is grappig...zie net een foto van je taart bij een vriend van me op Facebook (door je man Eric?) Super mooie taart en gefeliciteerd!
Maar dat klopt...Eric is al 15 jaar mijn man!ik had idd je andere taart en ook deze gezien via plonie
![]()
ik heb met haar op de banketbakkers opeiding gezeten, en jaren later kwam ik haar laatst bij de pme lessen ook weer tegen
Grappig!
Ja en wij gaan samen PME3 doen in sept. Ga jij ook?
spidygirl schreef:2ling schreef:Grappig! Ik had van de week ook al met iemand anders die via via mijn taart al had gezien. Is die vriend ook met foto's bezig?
Maar dat klopt...Eric is al 15 jaar mijn man!ik had idd je andere taart en ook deze gezien via plonie
![]()
Grappig!
Ja en wij gaan samen PME3 doen in sept. Ga jij ook?
pme 3 ga ik zeker niet doen.
ik heb vroeger alles al eens gedaan via acds te anna paulowna ( wilton) en dat spuitwerk vond ik toen al truttig en nu nog steeds
ik twijfel wel nog om pme 2 de bloemen te doen
die heb ik ook allemaal al gedaan maar dat zit toch wel erg diep weggestopt dat ik een opfrissing nodig heb.
dat spuitwerk kan ik nog wel en met how to's en filmpjes lukt dat wel weer
in sept ga ik eerst de koekenbakkers doen
mocht je nieuwschierig zijn op facebook zie je me vast wel eens bij plonie voorbij komen : claudia dietrich
O ben jij dat...Dan kom je bij ons Koekenbakken!
Bij het Coffy-Huys!
Dat is okt. meen ik of dec. Gezellig!!!!
Die bloemen vind ik ook leuk, maar het is zoveel werk en ik denk niet dat ik dat ga gebruiken....
Tot bij de koekenbakkers!!!
O ben jij dat...Dan kom je bij ons Koekenbakken!
Bij het Coffy-Huys!
Die bloemen vind ik ook leuk, maar het is zoveel werk en ik denk niet dat ik dat ga gebruiken....
Tot bij de koekenbakkers!!!
ik ga in sept de koekenbakkers doen in alkmaar en misschien ook nog in dec bij jullie
2ling schreef:O ben jij dat...Dan kom je bij ons Koekenbakken!
Bij het Coffy-Huys!
Tot bij de koekenbakkers!!!ik ga in sept de koekenbakkers doen in alkmaar en misschien ook nog in dec bij jullie
O...ja dat kan ook!
Ja in dec. gaan we kerstballen maken, kan niet wachten....
ik vergeet je helemaal te feliciteren
dus bij deze
gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!!
spidygirl schreef:2ling schreef:O ben jij dat...Dan kom je bij ons Koekenbakken!
Bij het Coffy-Huys!
Tot bij de koekenbakkers!!!ik ga in sept de koekenbakkers doen in alkmaar en misschien ook nog in dec bij jullie
O...ja dat kan ook!
Ja in dec. gaan we kerstballen maken, kan niet wachten....
sta ik op jullie lijst in dec.
want ik weet niet meer wat ik had ingevuld
want dan moet ik de koekenbakkers ook nog invullen denk ik
heel mooi!
Sjaantje schreef:Dat is grappig...zie net een foto van je taart bij een vriend van me op Facebook (door je man Eric?) Super mooie taart en gefeliciteerd!
Ja klopt..hij zit ook in de foto hobby
Hij heet Mirhan..buurman en goede vriend. Klein wereldje haha.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart.....