1

Onderwerp: is roze en goud mijn nieuwe zwart en zilver?

worden jullie nu wel een keertje blij van een taart van mij of nog steeds niet?  :P
tja, sommige mensen gaven mij commentaar omdat ze niet vrolijk worden van mijn taarten omdat die altijd in het zwart wit en zilver zijn, dus toen ik de gelegenheid kreeg om voor Oma Kant die 100 jaar wordt een taart te maken moest hij ten eerste natuurlijk met de nieuwe Amy Lacemold van Karen Davies gebruikt worden want dat vond ik wel zo toepasselijk met naar achternaam  ;) en ten 2e houd mijn oma ontzettend veel van goud :+  dus dat heb ik dan maar gecombineerd met roze....nou maar hopen dat mensen weer niet liever een zwart wit en zilveren taart zien :lol:  maar goed, genoeg gekwebbeld, jullie willen natuurlijk de foto zien  O-) want daarom heb je deze post geopend :Y

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1339579858.JPG

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1339580111.JPG

ik hoop dat jullie mijn roze versie ook (wel) leuk vinden...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: is roze en goud mijn nieuwe zwart en zilver?

Helemaal goed gek(L)eurd!  :thumb:  :D

3

*klimt weer op stoel*
Een roze met gouden taart van ons aller Kwebbel???

:lol:  :lol:  :lol:
Ik vind hem ontzettend mooi...en vooral ook een lieve taart...maar dat kmot vast door dat zachte roze in combinatie met het kant en de prachtige brooch-mold die je gebruikt hebt. Kortom....prachtig!

Volg je hart...want dat klopt!

mooi hoor.. maar ook van je zwart wit zilver werd ik blij hoor..

gewoon bij je roots blijven (dus wat jij fijn vind om te doen)

het is hoe dan ook weer prachtig :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

5

Whow wat gaaf !! mag ik vragen hoe je dat fotolijstje hebt gemaakt ?

Groetjes !!

6

Prachtig!
En die mold is ook fantastisch zeg! Leuk  :thumb:

Groetjes, Angela

7

heel mooi! ik zie dat jij een fotolijstje hebt gemaakt zoals Peggy van taartendroom dat ook vaak doet, is dat gewoon een kwestie van raamwerk uitsnijden in gumpaste en dan ornamenten met je sugargun maken? alvast bedankt voor de tip  :D

It's never to late to become what you might have been

8

Echt mooi en leuk om dit van je te zien. Ik ben benieuwd hoe je verder gaat....

Tieneke

9

farida schreef:

heel mooi! ik zie dat jij een fotolijstje hebt gemaakt zoals Peggy van taartendroom dat ook vaak doet, is dat gewoon een kwestie van raamwerk uitsnijden in gumpaste en dan ornamenten met je sugargun maken? alvast bedankt voor de tip  :D

nee, ik heb toevallig afgelopen beurs een lijstje gekregen van Dominique van TLCS en daar van heb ik een mal gemaakt met silli, ik weet dat hittepetaart dit soort lijstjes in mooie molds ook verkoopt dus wil je hem eventueel aanschaffen, dan moet je daar zijn, want ik maak ze niet voor de verkoop omdat zij ze al heeft ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

hahaha tnx voor de tip en hittepetaart zal erg blij met je zijn want ik ga er VANDAAG nog een kopen  :D

It's never to late to become what you might have been

11

farida schreef:

hahaha tnx voor de tip en hittepetaart zal erg blij met je zijn want ik ga er VANDAAG nog een kopen  :D

goedzo!  :lol:

12

Hij is erg mooi!
En of het nou in roze, zwart of wat voor kleur de taart is, een mooie taart wordt ik nooit moe van!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

13

nou, opzeker dat hij er gewoon in het zwart ook een keertje moet komen he  :lol:  ;)

14

beeldschoon deze roze versie :thumb:  ,maar net zo beeldig als alle andere taarten van jou :Y

15

Ik vind 'm super!

Groet, Jolanda

16

Prachtige kleurencombi!!!! Ben er verliefd op  :P

17

Hij is echt weer heel erg mooi geworden!

Kun/wil je vertellen hoe je zo'n lijstje staand op de taart krijgt. ( Dat hij stevig staat en niet omvalt zeg maar)

Groetjes Daniëlle

18

Supermooi ! Hoe heb je de 3-dubbele parelrand onderaan gemaakt? Is dat 1 mold of zijn dat 2 parelranden waartussen je roze pareltjes geplakt hebt? (klinkt heel onduidelijk maar je snapt hopelijk wat ik bedoel ;))

Groetjes, Conny

19

en het is en blijft een echte kwebbel!

mooi!!  :thumb:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

Mooi hoor, en wat betreft je vraag: ja!

Super sjiek en heel mooi!

22

Nou, hier word ik toch wel heel vrolijk van hoor :lol: !!
Prachtige taart, en ondanks de afwijkende kleuren voor jouw doen, toch een echte Kwebbel-taart :Y !

Groetjes, Tabitha         www.sweetiecake.nl
"Keep calm and have a (cup)cake"

23

Wauw!!! Fantastisch!!
Maar dat zijn de zwart-wit-zilveren ook  ;)

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

24

@danyella: ik heb 2 maiskolfprikkers in de taart gestoken en daar het lijstje met icing tegen aan gemaakt.
@Conny: ik heb hier zelf een mold van gemaakt met silli  ;) ik vond het wel een leuk idee en het bestond nog niet in een mold, dus hup, kneden, vormen en drogen en klaar is je mold ;)

25

WOW, wat een plaatje!!!!!
Vraagjes: welk melk roze fondant gebruik jij? De kleur is zo mooi.
En welk merk/welke kleur goud? (is het dust met alcohol of een kant-en-klare vloeibare goudverf?

Ik heb de broochmold al eeuwen liggen maar zie erg op tegen het gepriegel om ze zo precies te beschilderen. Ze zien er zo perfect uit, daar heb je vast uuuuuren werk aan gehad.