Onderwerp: cupcakes voor junglefrog workshop
.... alleen te gehaast gebakken omdat ik naar de kapper moest voor mijn proefkapsel voor de bruiloft... ik had ze iets teveel gevuld....

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes voor junglefrog workshop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.... alleen te gehaast gebakken omdat ik naar de kapper moest voor mijn proefkapsel voor de bruiloft... ik had ze iets teveel gevuld....

mooi
heb m ook gedaan veel van geleerd
Leuk, Petula. Simone van JungleFrog komt in september ook naar ons in België. Kan ik ook leren zulke mooie foto's te trekken 
Leuk, Petula. Simone van JungleFrog komt in september ook naar ons in België. Kan ik ook leren zulke mooie foto's te trekken 
Ah ja?? Waar komt ze dan naartoe?
Ze komt 16 september naar Ravels, bij Turnhout.
Bedankt voor de info, ga ik eens opzoeken
Kweenie hoe het komt, maar mijn bericht komt er twee maal op te staan. Misschien door de IPad, die is nogal gevoelig bij aanraking, sorry.
Mooie foto's! Ik moest helaas afzeggen op het laatste moment, maar hoop de workshop alsnog in juli te kunnen doen. Heb je de cupcakes na afloop nog opgegeten?
Haha nee, ik niet! Ik ga trouwen in juli en moet nog in mijn jurk gaan passen hahahahaha. Mijn twee dochters hebben er wel van genoten.
Ik wilde ze aan Simone geven als bedankje, maar ze was streng aan de lijn.. tja ik ken het wel
Voor iedereen die overweegt om Junglefrog te gaan doen... Het is iedere euro meer dan waard!
Prachtig!!
Welke rolstok heb je hiervoor gebruikt?
[edit]Bericht verwijderd omdat het meer reclame tekst is en géén reactie op de startpost (M.)
Welke rolstok heb je hiervoor gebruikt?
Hoi Marloes,
Ik heb geen rolstok gebruikt voor het voorste cakeje, dat is met royal icing gedaan, het middelste cakeje is gedaan met een sheet. Maar ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen welke het was haha. Zitten er een paar van in een pakje.
Groetjes!
Ziet er heel mooi uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes voor junglefrog workshop