1

Onderwerp: Papieren Rozet maken voor een Dessert-Table

Hoi Hoi,

Ik had jullie laatst al gezegd dat ik bezig was met video-tutorials voor de aankleding van Dessert-Tables. En vandaag heb ik de eerste online gezet. De eerste video gaat over het maken van een rozet van papier, hieronder even een voorbeeldje van hoe de rozetten eruit zien:

https://instagr.am/p/LfOgrzINNl/media/?size=l

Klik hier voor het bericht met de video erin

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Er zitten een aantal schoonheidfoutjes in maar het was wel leuk en van die kleine foutjes leer ik weer voor de volgende keer, haha.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Papieren Rozet maken voor een Dessert-Table

hoi

wat een leuk idee en een duidelijke video.
ik heb niet geturfd hoe vaak je papieren rozetten zegt maar het is wel heel regelmatig zeg maar!  :lol:

liefs marieke

3

mariekepieke schreef:

hoi

wat een leuk idee en een duidelijke video.
ik heb niet geturfd hoe vaak je papieren rozetten zegt maar het is wel heel regelmatig zeg maar!  :lol:

Hoi Marieke,

Wat leuk om te horen enne idd ik zeg idd heel vaak papieren rozet, maar dan weten de mensen tenminste wel wat ik aan het maken ben, haha.

We gaan zo nog een video editen voor de pom pom's die je ook op de foto in mijn eerste berichtje ziet.

Die video zal ik dan ook hier linken.

Groetjes,

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

4

Wauw Marieke wat ontzettend leuk!!! Hier heb ik echt wat aan!!! Thanx en precies op het goede moment  :D Voor woensdag en donderdag moet ik twee dessert tables klaar hebben en hier ga ik zeker gebruik van maken  :Y Ik kijk uit naar meer filmpjes van je  :Y  :D Helemaal top  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

Super leuk! De pompoms staan al op mijn to-do-lijstje, maar ik denk dat ik deze daar maar bij zet. Hoeveel grams papier gebruik jij voor de rozetten?

6

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties! @Rafaela, ze zijn echt makkelijk om te maken als je ze door hebt is het zo gepiept en er komt deze week nog een video aan van mij!

@Sil's Taarten, de pompom's komen later deze week online. Daar heb ik ook een video-tutorial van gemaakt. En qua papier kan je alle kanten op. De rozet in de video is gewoon met simpel knutselpapier gemaakt. Wanneer je de vouwen maar strak en scherp houdt dan kan je vrijwel alle soorten papier gebruiken.

Groetjes Marieke

Altijd handig, een video-tutorial voor de pompom's :thumb: . Ik heb nu een hele beknopte met foto's, dus die zal vast nog van pas komen. Ik heb ze alleen pas in december nodig, dus het zal nog wel even duren voordat ik er echt mee aan de slag ga. Voor de sweet table van mijn dochtertje had ik er helaas geen tijd meer voor :( .

Heel erg leuk!

I just love cake!
Groetjes Laura

9

En vandaag heb ik de video online gezet met een tutorial over Pom Pom's gemaakt van crêpepapier (eigenlijk moet het met tissue-paper, maar dat is hier in Nederland iets lastiger te vinden)

Ik leg weer uit in een video hoe je deze kan maken. En persoonlijk vind ik deze video de presentatie van mijzelf iets minder, volgende keer toch maar even dingen op papier zetten, haha. Maar de uitleg is wel duidelijk en daar gaat het om.

Klik hier voor het bericht met de video.

Groetjes Marieke

10

Marieke ik gebruik altijd servetten die werken nog beter.

11

Cadbury schreef:

Kijk das nog eens een goede tip. Dat ga ik dit weekend even uitproberen en dan zet ik dat nog als extra tekst & foto bij het bericht. Moet je dan ook nog de verschillende lagen van de servet loshalen van elkaar?

Groetjes Marieke

Zeker een goede tip. Waar ik het zijdevloeipapier haal hebben ze geen zilverkleurig papier, dus dan ga ik het ook met servetten proberen. En met de video erbij zal het dan vast gaan lukken.

13

Cadbury schreef:

Ik ken het van maken met papieren zakdoekjes.
Dus denk dat servetten net zo;n effect geeft.

Superleuke filmpjes marieke, ga zo door !!!

14

Naar aanleiding van de tip van Cadbury heb ik gisteren even proef op de som gedaan en idd het werkt prima, kijk maar:

http://gewoonmarieke.com/wp-content/uploads/3b36a97cb97b11e1abb01231382049c1_7-300x300.jpg

Ik heb voor de bovenstaande pom pom 10 serveten gebruikt die 2 laags waren. Verder heb ik het gedaan zoals ik ook in de tutorial laat zien en heb de laagjes van de serveten ook nog los van elkaar gemaakt.

Dus Cadbury, thanks voor de tip.

Groetjes Marieke

Heel leuk! Heb jij printables van cupcakestoppers voor iemand die geslaagd is?

16

Natasja loves cupcakes schreef:

Heel leuk! Heb jij printables van cupcakestoppers voor iemand die geslaagd is?

Hoi Natasja.

Ik heb een pakket met printables voor een diploma op zak feestje. Daar zitten ook cupcakewrappers in. klik hier voor het pakket.

Groetjes Marieke