1

Onderwerp: Wie weet een lekker vulling combi?

Ik moet een taart maken met een simpele vulling.Het is voor volwassenen en ik heb al van alles voorgesteld, geen drank smaakjes en al helemaaal geen chocola,geen citroen,geen banketbakkersroom O ja en de taart moet een tijd buiten de koelkast staan,en invries baar kunnen zijn want ze willen hem eerder komen halen............

LASTIG! haha komt omdat alles wat ik lekker vind er niet in mag.Ik ben persoonlijk niet zo van de standaard.

:lol:

if youre happy and you know it clap your hands

Re: Wie weet een lekker vulling combi?

Iets met botercrème dan maar?  Kersenvlaai met bastognekoekjesbotercrème? Dat kan wel een tijd buiten de koelkast...

3

Als je verse frambozen neemt kun je ze invriezen. Dit heb ik pas gecombineerd met frambozenjam en witte choco bc. Viel erg goed in de smaak.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

4

iets met jam want dat kan buiten de koelkast en in de vriezer, maja dan nog een 2e laag euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmm

denk ook iets met botercreme en dan iets erbij.
(speculoos, pasta, in de webshop heb je ook smaken die door de BC kunnen)

5 Laatst bewerkt door chan1985 (11-06-2012 11:04)

iets met jam want dat kan buiten de koelkast en in de vriezer, maja dan nog een 2e laag euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmm

denk ook iets met botercreme en dan iets erbij.
(speculoos, pasta, in de webshop heb je ook smaken die door de BC kunnen)

oops 2 x

6

Hmmz denk dat het vaniellecreme word..en dan met jam?? Lijkt me toch een beetje een saaaaaaie vulling

7

tja heb ikook...een taart mo ken je dat maken voor mij....ja natuurlijk leuk welke vulling wil je??? doe maar slagroom en jam...t zijn allemaal van die ....tjes die lussen nix pfff :(  :lol:

8

monique69 schreef:

tja heb ikook...een taart mo ken je dat maken voor mij....ja natuurlijk leuk welke vulling wil je??? doe maar slagroom en jam...t zijn allemaal van die ....tjes die lussen nix pfff :(  :lol:

Hashahha,dan weet jij vast wel welke vulling ze zouden lusten?!
Geef ns een vulling die bij elkaar kan?

9

laagje aardbeienjam met verse aardbeien en laagje frambozenjam met verse frambozen.. eventueel door je botercreme (om af te smeren) een vleugje munt..