Onderwerp: Graag wit.. Met rode rozen..
Wederom een bruidstaart in opdracht van de chef kok van een locatie.
Dit bruidspaar deed het een beetje andersom.. Dus toen ik afgelopen dinsdag de bestelling door kreeg (jaja, lekker last minute weer), waren zij op huwelijksreis en was het een beetje lastig communiceren over de wensen.
Uiteindelijk via een hoop omwegen toch nog een aantal smsjes uit kunnen wisselen en het kwam er op neer dat ze het volgende wilden:
Zomerse vulling, niet standaard biscuits, een witte taart en in ieder geval rode rozen! En doe er ook maar een ander bloemetje bij...
Snel een voorstel in elkaar gezet en daar waren ze al erg blij mee, maar de grootste blijdschap was nog wel afgelopen vrijdag, toen de taart binnengedragen werd en de bruid me huilend in de armen vloog (gelukkig nadat ik de taart neer had gezet
) met de opmerking: "dit is echt een taart voor ons!! Je had de dag niet mooier kunnen maken!"
Nou, daar kreeg ik zelf ook wel traantjes in de ogen van hoor! Zo leuk als mensen er zo vreselijk blij mee zijn. Is het harde werk en de weinige uren slaap dan dubbel en dwars waard.
Hier komt ie dan:
Onderste taart: Amandelbiscuit met een vleugje gember.
Middelste taart: Tarwe biscuit met zwarte peper.
Bovenste taart: Tarwebiscuit met citroen melisse en limoen rasp.
Het kleine taartje (om in te vriezen volgens traditie) was een extra verassing van mijn kant. En heb ik stiekem op de bruidssuite gezet in het kasteel terwijl zij beneden aan het feesten waren. Deze is ook gemaakt met tarwebiscuit met citroen melisse en limoenrasp.
Alle taarten zijn gevuld met huisgemaakte aardbeienconfiture, verse aardbeien en een vleugje verse gehakte munt. Gedecoreerd met rozen en kersenbloesem van suikerwerk.
Wederom zijn de foto's even snel op locatie gemaakt, maar als het goed is krijg ik nog goede foto's van de fotograaf die daar was.
Alvast bedankt voor het kijken en de reacties!
Grtz
Roos
Oh My Cake
http://www.facebook.com/pages/Oh-My-Cak … 4017378064
mooooi 

ik geniet er echt van!!
Gelukkig mag ik nu ook steeds vaker voor andere opdrachten apartere smaken maken. Denk vooral omdat ze merken dat het 'werkt' bij anderen.