Re: Mijn allereerste 'echte' bruidstaart.. Erg bijzondere wensen..
Wat super gedaan! Helemaal met de wensen 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste 'echte' bruidstaart.. Erg bijzondere wensen..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat super gedaan! Helemaal met de wensen 
echt never heard off.. alles
wij hebben sleedoorn staan hier, maar sleedoorngelei.... Verkopen ze dat (en dat kastanjemeel) in bio-winkels ofzo
![]()
maarrr
dat je de uitdaging bent aangegaan en
![]()
![]()
![]()
voor het resultaat (zeker na zo'n uitvoerige
omschrijving van de 'eisen').
Haha, ja, het is inderdaad even doordenken.. De producten zelf zijn zo logisch, maar om ze dan zo te verwerken en dan ook nog eens in een taart..
De sleedoornjam kun je zelf maken, maar aangezien deze pas rijp is in augustus heb ik 'm deze keer bij de biologische winkel vandaan. Fior di Frutta is het enige merk wat (suikerloze) sleedoornjam verkoopt. Echt heerlijk ! Kastanjemeel is ook zelf te maken, maar wel een vreselijk rotwerk, en wederom, buiten het seizoen. Eigenlijk is de gehele taart een beetje 'off-season', maarja. Alles komt dus uit de biologische winkel!
Ennuh.. thnx voor alle

Je maakt me echt supernieuwsgierig naar je baksels. Ik ben dol op biologisch koken en waar ik het in de rest van de keuken veel gebruik, durf ik het bij mijn taarten met meel/bloem nog niet echt aan om anders dan (biologische) tarwebloem te gebruiken.
Mocht je aan recepten weggeven doen, dan houd ik me aanbevolen..![]()
Super voor je zeg, dat het zo gewaardeerd werd! Ze zien er ook echt mooi uit! En als de chef het goed vindt..
Het was voor mij ook echt een eerste keer! Maar zo super leuk om met die mooie producten te werken. Je mag me altijd mailen hoor 
En natuurlijk allemaal bedankt voor de leuke reacties ! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste 'echte' bruidstaart.. Erg bijzondere wensen..