1

Onderwerp: Dat valt nog niet mee![feedback]

Een Tinkelbell boetseren dat valt tegen, op het internet gezocht wel wat voorbeelden gevonden, maar net als die van mij niet echt heel goed gelijkend. De taart is op zich wel leuk geworden maar de Tinkelbell lijkt dus niet goed. En door het terug kaatsen van de flitser is het net alsof de vleugels en vlinders spierwit zijn , maar die waren zilverwit geverfd. Tips om een goed gelijkende tinkelbell te boetseren zijn dus zeer welkom!

1 laag gevuld met citroencreme, verse aardbeien en aardbeien jam
laag 2 met frambozen creme, verse frambozen en frambozen jam
laag 3 met vanillecreme, verse aardbeien,geraspte kook chocolade en aardbeienjam.

http://i45.tinypic.com/rvecli.png

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

2

Re: Dat valt nog niet mee![feedback]

Toch is je taart heel erg leuk geworden  :Y  :thumb:

Taart groetjes Ellen

Vind je taart wel erg mooi hoor!
En Tinkerbel wel herkend! Dus je mag best trots zijn op jezelf!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

4

hoi

ik vind hem wel mooi hoor en je herkent haar goed , ik moet zelf ook een tinkerbell taart maken voor vrijdag en ik heb gekozen voor een taarttopper van tinkerbell ik durfde me er niet aan te wagen .maar je mag er trots op zijn hoor

groetjes Danielle

5

Pfff dat is ook niet een makkelijk dametje om te maken,maar ik herken echt wel tinkerbell en het is een leuke taart geworden :Y

6

Dank jullie wel voor de positieve reacties. Ik hoop dat er nog een ultieme tip  volgt van de ervaren taarten maaksters hoe ik de Tink beter gelijkend krijg

7

Dank jullie wel voor de positieve reacties. Ik hoop dat er nog een ultieme tip  volgt van de ervaren taarten maaksters hoe ik de Tink beter gelijkend krijg